اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته در شیراز صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع)

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برپایی نمایشگاه قرآن کریم با همکاری اداره کل فرهنگ ارشاد و فرهنگ اسلامی به مدت یک هفته در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) شیراز خبر داد.

برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی اظهار داشت: این نمایشگاه که از ویژه برنامه‌های جنبی سی و شمین دوره مسابقات قرآن کریم است، فردا چهارشنبه هشتم آبان ماه جاری به همراه مراسم افتتاحیه، آغاز خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل هفت غرفه است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در این غرفه‌ها از تابلوهای هنری قرآنی، تمبرهای مذهبی و نمایشگاه عکس از اماکن مذهبی استفاده خواهد کرد و همچنین در یکی از غرفه‌ها، کتب مذهبی نیز برای فروش قرار می‌گیرد.

صفری در مورد برپایی دو غرفه از فعالیت‌های فرهنگی این حرم مطهر نیز گفت: در یکی از این غرفه‌ها که توسط دفتر فرهنگی حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) اداره خواهد شد، تمام فعالیت‌های قرآنی اجرایی حرم به صورت عکس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و همچنین در غرفه‌ای دیگر نیز از کسانی که تمایل به شرکت در کلاس‌های قرآنی حرم سید علاء‌الدین حسین (ع) اعم از روخوانی، روانخوانی، ترتیل، حفظ و قرائت را دارند ثبت نام می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در پایان ادامه داد: این نمایشگاه از فردا چهارشنبه هشتم آبان ماه جاری افتتاح خواهد شد و تا اوایل محرم برپا است و عموم می‌توانند هر روزه از ساعت هشت صبح تا هنگام نماز ظهر و همچنین در بعد از ظهر از ساعت 14 تا هنگام نماز مغرب از این غرفه‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول