اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

صوت قرآنی بوشهری‌ها درکاخ کرملین به گوش جهانیان رسید

استاندار بوشهر گفت: صوت دلنشین قاریان بوشهری در کاخ کرملین به گوش جهانیان رسید.

صوت قرآنی بوشهری‌ها درکاخ کرملین به گوش جهانیان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در جمع فعالان قرآنی استان با قدردانی از تلاش مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: رئیس این سازمان با تلاش بی‌وقفه خود به دور از حاشیه‌ها با در اختیار گرفتن ماموریت‌های خود جایگاه قرآنی این استان را ارتقا داده است که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی با اشاره به اینکه قاریان و حافظان جوان و نوجوان استان بوشهر، صدای دل‌نشین خود را در ایران و جهان طنین‌انداز کردند گفت: روستای چارک با داشتن جایگاه ویژه قرانی، موجب افتخار و عزت استان و ایران اسلامی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: صدای دلنشین قاریان و گروه تواشیح این استان قرآنی از کاخ کرملین به گوش جهان رسید که سربلندی استان بوشهر در عرصه قرآنی را نشان داد.

حسنوند تاکید کرد: صدای دلنشین سید طاها حسینی قاری نوجوان بوشهری یک معجزه قرآنی است.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی در بخش تخصیص اعتبارات در اولویت طرح‌های استانی است، گفت: با وجود کاهش و محدویت اعتبارات، اعتبارات سازمان تبلیغات در اولویت استان بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر توجه به قرآن و تدبر در آن را موجب رونق و برکت دانست و گفت: آن‌ چیزی که مانع را برطرف می‌کند و مایه رونق و برکت می‌شود توجه به قرآن کریم و دستورات دینی است.

حسنوند تصریح کرد: اگر توجه به فقرا و مستمندان جزو برنامه‌های ما هست و در عرصه علمی به موقعیت و جایگاه مهمی دست می‌یابیم، نتیجه عمل به قرآن و احترام به علم و دانش در پرتو قرآن کریم است.

وی تاکید کرد: عمل به قرآن باید بیش از پیش گسترش یابد تا جامعه‌ای عاری از هرگونه آسیب داشته و شاهد موفقیت‌های گوناگون کشور باشیم.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول