اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

زنجان به عنوان شهر شور و شعور حسینی المان خاصی را ندارد

عضو شورای شهر زنجان گفت: اگر تجمعات عظیم مردم شهر زنجان در ایام محرم نباشد نمی‌توان هیچ المان و شاخصه خاصی را برای شهر شور و شعور حسینی زنجان مشاهده کرد، چراکه در این مورد اقدامی انجام نشده است.

زنجان به عنوان شهر شور و شعور حسینی المان خاصی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا شعبانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم اظهار داشت: باید اذعان کرد که با وجود شهرت زنجان به شهر شور و شعور حسینی این شهر هیچ شاخصه خاصی در این رابطه ندارد.

وی افزود: اگر تجمعات عظیم مردمی در ایام محرم نباشد نمی‌توان هیچ المان و شاخصه خاصی را برای شهر شور و شعور حسینی زنجان متصور بود چراکه اقدامی در این راستا انجام نشده است.

عضو شورای شهر زنجان بر لزوم توجه به توسعه توریسم مذهبی در شهر زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان ظرفیت گسترده‌ای برای استفاده از این نوع توریسم دارد.

شعبانی به قرار گرفتن زنجان در مسیر چندین استان به سمت غرب کشور اشاره کرد و افزود: شورا و سایر ارگان‌های ذیربط می‌توانند با برگزاری جلسات مشترک راه‌های بهره‌گیری از این ظرفیت را احصا و مورد استفاده قرار دهند.

وی به مشکلات موجود در گلشهر زنجان اشاره و تصریح کرد: گویا مشکلات این منطقه از شهر زنجان پایانی ندارد.

عضو شورای شهر زنجان فضای سبز و نبود امکانات خاص برای کودکان در گلشهر زنجان را از جمله مشکلات اعلام و اضافه کرد: عدم تامین این امکانات اجحاف در حق کودکان ساکن در این منطقه محسوب می‌شود.

این عضو شورای چهارم مشکلات فضاهای آموزشی را از دیگر مشکلات حاد گلشهر زنجان دانست و گفت: باید بررسی شود که مسئولیت تامین این فضاها با چه ارگانی بوده است که به وظیفه خود عمل نکرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده‌اند.

شعبانی با بیان اینکه سایر مناطق از جمله سایان و خاندره زنجان مشکلات خاص خود را دارند، تصریح کرد: باید مستحضر بود که ساکنان یک شهر همه حق دارند از خدمات شهری استفاده یکسان داشته باشند.

وی بر لزوم توجه به اقشار و صنوف مختلف در سطح شهر تاکید و اضافه کرد: توجه به مشکلات بخش حمل و نقل شهری هم باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: شاید تعیین روزی به نام روز حمل و نقل شهری از جمله تاکسیرانی در هفته حمل و نقل و راهداری بتواند توجه به این قشر را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول