اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر دیّر:

شورا و شهرداری خواستار مشارکت نخبگان برای ترسیم سند چشم‌انداز هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیّر گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداری دیّر برای آبادانی دیّر هم قسم شده‌اند و خواستار مشارکت نخبگان برای ترسیم سند چشم‌انداز شهرستان دیّر هستند.

شورا و شهرداری خواستار مشارکت نخبگان برای ترسیم سند چشم‌انداز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، طالب عاشوری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: شهردار دیّر در مدت کوتاه حضور خود توانسته است رضایت مردمی را جلب کند و با برنامه‌ریزی در حال بهبود شرایط شهرداری دیّر است.

عاشوری اضافه کرد: تاکنون جلسات مختلفی با امام جمعه محترم، فرماندار و مدیران شهرستان دیّر و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم که خروجی بسیار خوبی از جلسات بدست آورده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیّر گفت: بهبود مبلمان شهری دیّر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای چهارم است که تاکنون برنامه‌هایی اجرا و برنامه‌های دیگری در دست اقدام است.

عاشوری با اشاره به کمبود روشنایی در معابر عمومی شهر دیّر، افزود: با درخواست و پیگیری مردم مشکل روشنایی پارک‌های خلیج فارس و بسیج شهر دیّر را برطرف کردیم.

عاشوری گفت: بازسازی ساحل، آسفالت کوچه‌ها، راه‌اندازی اورژانس هوایی و ارتقاء گمرک دیّر به اداره از خواسته‌های مردم شهر دیّر است که شورای شهر دیّر پیگیر حل این مشکلات خواهد بود.

این عضو شورای شهر دیّر با اعلام اینکه شهرستان دیّر در بخش درمان نیازمند توجه ویژه مسئولان است، اضافه کرد: مردم دیّر برای درمان به شهرستان‌های همجوار عزیمت می‌کنند و از ساده‌ترین امکانات پزشکی در شهر خود محروم‌اند که این مشکلات شایسته و زیبنده مردم شهر دیّر نیست.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول