اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

اعضای شورای هیئات مذهبی فریدونکنار مشخص شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار گفت: چهارمین دوره انتخابات سراسری شورای هیئات مذهبی در فریدونکنار با معرفی اعضای جدید در این شهرستان برگزار شد.

اعضای شورای هیئات مذهبی فریدونکنار مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار، حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد گفت: چهارمین دوره انتخابات سراسری شورای هیئات مذهبی در فریدونکنار با معرفی اعضای جدید در این شهرستان برگزار شد.

وی بیان داشت: این انتخابات با تلاش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با حضور پرشور مسئولان هیئت مذهبی دنبال شد.

ابراهیم‌نژاد افزود: شورا عرصه خدمت خالصانه و بی‌منت به هیئت مذهبی است و در این راستا باید مرارت‌های فراوانی را تحمل کرد و به تبلیغ هدف نهضت حسینی پرداخت.

به گفته این مسئول، یکی از این اهداف مشارکت صحیح در مسائل سیاسی روز جامعه بوده و ایستادن مقابل ظلم ظالمان عالم و افشاگری خیانت‌های آنها دانست.

وی ادامه داد: در این مسیر اعضای جدید شورای هیئت مذهبی باید با نگاه خدمت خالصانه پای در این کارزار گذاشته و بدانند که حقوق و مزد مادی در کار نیست.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: حسین جانعلی‌پور با 75 رای، برزو نعمت‌زاده‌سوته با 61 رای، عادله محمودی با 59 رای، لیلا صفری با 55 رای، محمد بابکی با 54 رای، محمدرضا نعمتی‌سوته با 53 رای و ابوالقاسم فرجی با 47 رای به عنوان هفت نفر از اعضای اصلی این شورا انتخاب شده و روح‌الله پیوسته کناری با 42 رای، عظیم گرجی‌زاده‌خطیر با 40 رای و علی شکری با 37 رای به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول