اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ترک جلسه توسط نماینده شادگان در اعتراض به بی‌برنامگی جلسه شورای کیفی کارون

عصر امروز جلسه شورای کیفی رودخانه کارون با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور برگزار شد که حاشیه‌هایی در بر داشت.

ترک جلسه توسط نماینده شادگان در اعتراض به بی‌برنامگی جلسه شورای کیفی کارون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جلسه شورای کیفی رودخانه کارون در حالی با 20 دقیقه تاخیر برگزار شد که سالن جایی برای نشستن و حتی سر پا ایستادن نداشت.

در ابتدای این مراسم و طبق معمول مدیرکل محیط زیست استان خوزستان که کار هدایت جلسه را بر عهده داشت به ارائه گزارشی در خصوص وضعیت زیست محیطی استان و در ادامه شرایط رودخانه کارون پرداخت.

*بعد از سخنان مدیرکل محیط زیست استان هر یک از اعضای جلسه و به خصوص نمایندگان شورای شهر اهواز دست خود را به عنوان داوطلب برای صحبت کردن بالا بردند که همین امر باعث شد استاندار شخصا هدایت جلسه را بر عهده بگیرد تا مدیرکل محیط زیست استان با دیگر مسئولان در رودربایستی قرار نگیرد.

با توجه به اینکه ابتدا به اعضای شورا شهر اهواز اجازه صحبت داده شد این موضوع باعث ناراحتی نمایندگان مجلس استان که در جلسه حضور داشتند، شد و نماینده شادگان با اظهار ناراحتی اعلام کرد: تاکنون جلسه‌ای به این بی‌برنامگی ندیده بودم؛ ما انتظار داشتیم که حداقل در این جلسه نمایندگان مجلس از حقوق مردم دفاع کنند اما ظاهرا ما فراموش شده‌ایم.

نماینده مردم شادگان گفت: درست است که این جلسه در اهواز برگزار می‌شود اما رودخانه کارون تنها مختص به اهواز نبوده و آثار آن در شهرهای پایین دست به مراتب بد‌تر از اهواز است.

در ادامه نماینده شادگان در اعتراض به مدیریت جلسه توسط استاندار جلسه را ترک کرد و این موضوع باعث شد که استاندار نوبت را به نمایندگان مجلس بدهد.

از دیگر حواشی این جلسه می‌توان به قطعی برق سالن جلسه اشاره کرد. نماینده مردم دزفول در حالی که در حال صحبت کردن بود ناگهان برق سالن قطع شد و این موضوع باعث بالا رفتن سر و صدای سالن شد.

سرانجام بعد از 4 دقیقه برق سالن وصل شد و مجددا جلسه از سر گرفته شد.

حضور خبرنگاران حاضر در سالن آن هم به صورت ایستاده از دیگر نکات جالب توجه در این نشست به شمار می‌رفت؛ این درحالی است که این موضوع به کرات در جلسات مهم اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/72015/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول