اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آموزش و پرورش استثنایی گیلان

اعضای شورای کمیته اختلالات علمی تخصصی گیلان معرفی شدند

اعضای شورای مدیران و کمیته اختلالات علمی تخصصی یادگیری آموزش و پرورش استثنایی گیلان معرفی شدند.

اعضای شورای کمیته اختلالات علمی تخصصی گیلان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کارشناس آموزش اختلالات یادگیری آموزش و پرورش استثنایی گیلان صبح امروز در جلسه شورای مدیران این نهاد با ارائه گزارش عملکرد سال تحصیلی گذشته، نتیجه ارزیابی صورت گرفته از مراکز و اهداف برنامه‌های سال تحصیلی جدید را مورد بحث و بررسی قرار داد.

حسن ثابت اظهار داشت: مراکز LD لاهیجان، دهخدا ناحیه یک رشت، فاطمیه بندرانزلی، LD1 ناحیه 2 رشت و جنت خمام به ترتیب عنوان برترین مراکز مشکلات یادگیری گیلان را کسب کردند.

به گفته وی، مراکز مذکور با کسب بیشترین امتیاز در ارزیابی‌های صورت گرفته در بخش‌های آموزشی، اداری مالی و پرورشی معرفی شدند.

این مسئول، برگزاری نشست مذکور را با هدف تشریح فعالیت‌های انجام گرفته و در دست اقدام و بررسی و ارائه گزارش کار سالانه و ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی توانبخشی عنوان کرد.

به گفته وی، این گردهمایی در 2 بخش مجزای مدیران و معلمان مراکز LD با شرکت بیش از 60 نفر به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش فارس، در جلسه مذکور در بخش مدیران،‌ هشت نفر از 18 مدیر حاضر در جلسه نامزد عضویت در تشکل شورای مدیران شدند که در نهایت 6 نفر از مدیران از شهرهای رشت، لاهیجان، خمام، لنگرود و بندرانزلی به عضویت این شورا درآمدند.

اعضای کمیته اختلالات علمی‌ تخصصی یادگیری به تعداد 11 نفر و به ریاست «رحمت‌الله خوارزمی» و سرگروهی «نرگس درخورده» در بخش گردهمایی معلمان با اخذ آرای ماخوذه انتخاب شدند.

آموزش و پرورش استثنایی گیلان دارای 18 مرکز آموزشی‌ توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در شهرهای رشت، لاهیجان، ماسال، بندر انزلی، خمام، فومن، رضوانشهر، صومعه‌سرا، رودسر، لنگرود، تالش، سنگر، شفت، رودبار و تولمات است.

همچنین بیش از 80 نفر کادر اداری آموزشی در مراکز مذکور آموزش و پرورش استثنایی گیلان فعالیت می‌کنند.

سال گذشته نیز بیش از یک‌هزار و 500 نفر دانش‌آموز مقطع ابتدایی مدارس عادی از خدمات و فعالیت‌های آموزشی و توانبخشی این مراکز سود بردند.

انتهای پیام/2300/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول