اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه بازی پاس همدان و راهیان کرمانشاه

اعتراض مکرر اعضای تیم راهیان کرمانشاه به داور جلوی دیدگان ناظر AFC

اعتراض مکرر کادر فنی و بازیکنان تیم راهیان کرمانشاه به داور، حضور ناظر کنفدراسیون AFC و تشویق 90 دقیقه‌ای تماشاگران همدانی از اتفاقات مهم بازی پاس همدان و راهیان کرمانشاه بود.

اعتراض مکرر اعضای تیم راهیان کرمانشاه به داور جلوی دیدگان ناظر AFC

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم پاس به مصاف تیم راهیان کرمانشاه رفت که در پایان با حساب دو بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در این بازی که به داربی غرب کشور لقب گرفته بود دو تیم از ابتدای بازی کری با هم داشتند.

تماشاگران همدانی که نسبت به بازی‌های قبل اندکی بیشتر شده بودند از ابتدای بازی تیم پاس را تشویق کردند و در برخی از موارد بازیکنان و کادرفنی تیم راهیان کرمانشاه از شعارهای هواداران پاس بی نصیب نبودند.

با وجود اینکه ورزشی‌نویسان همدانی همیشه در سرما و گرما کنار ورزش و به خصوص فوتبال بوده‌اند مسئولان هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان در فکر تصمیمی برای فراهم کردن امکانات اولیه برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی نیستند.

نبود اینترنت، تلفن و فکس و یک دستگاه تلویزیون مناسب بارها و بارها از طریق رسانه‌‎‌ها و حتی مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان منعکس شده اما با گذشت شش هفته از لیگ دسته یک هنوز این امکانات فراهم نشده است.

تبلیغات محیطی ورزشگاه قدس هنوز متولی به خصوصی ندارد و با وجود پخش تلویزیونی و زنده مسابقات فوتبال چهره بسیار بدی در مقابل جایگاه در بالای سکوهای تماشاگران دارد که امیدواریم به زودی شاهد نصب بنرهای تبلیغاتی مناسب و در خور همدان در این مکان باشیم.

ترکیب تیم پاس باز هم در این بازی دست‌‌خوش تغییر شده بود و مصطفی یوسف‌علیزاده بازیکن همدانی تیم پاس برای نخستین بار در ترکیب اصلی و 11 نفره مجتبی خورشیدی قرار گرفته بود.

جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس شاهد حضور تعدادی از مسئولان استانی بود که برای نخستین بار از ابتدای فصل امسال برای تماشای بازی‌های تیم پاس به ورزشگاه می‌آمدند.

حسن دارششدر معاون پشتیبانی ورزش و جوانان، بهرام یدی مالک و مدیرعامل باشگاه الوند، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان و سایر کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال از نزدیک و از جایگاه ویژه شاهد این بازی بودند.

حضور شمیل کمیل ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که برای بازدید از امکانات ورزشی و فوتبالی همدان به این شهر سفر کرده در جایگاه، در نوع خود جالب بود.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال راهیان کرمانشاه بارها و بارها به تصمیمات داوری اعتراض داشتند که این موضوع در زدن گل دوم تیم فوتبال پاس به اوج خود رسیده بود.

بازیکنان تیم راهیان اعتقاد داشتند که پاسی‌ها وقت‌کشی می‌کنند و این موضوع در چندین صحنه منجر به درگیری بازیکنان هر دو تیم شد.

تیم راهیان کرمانشاه تنها تیم لیگ یکی است که از بازیکن خارجی استفاده می‌کند و قرارداد بلند مدت با دو بازیکن سیاه‌چرده این تیم آببونو آچیله و دیوید ویکروم بازی خوبی را از خود نشان دادند.

بعد از بازی به دلیل اتفاقات و توهین‌هایی که هر دو تیم در زمین داشتند درگیری به وجود آمد که با دخالت حفاظت فیزیکی و نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه ختم به خیر شد.

عبدالحمید رمضانی در پایان بازی خوشحال‌ترین فرد تیم پاس بود و تقریباً همه بازیکنان تیم و اعضای کادر فنی را در آغوش گرفت و ابراز خوشحالی می‌کرد.

در پایان بازی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگاران از بدخواهان تیم پاس خواست اگر با شخص رمضانی مشکل دارند تیم پاس را به حاشیه نبرند و معتقد است تیم پاس متعلق به شهدای گرانقدر همدان است نه شخص و گروه و افرادی که برای رسیدن به مدیریت این باشگاه هر کاری می‌کنند.

فرشید افشار داور بازی چهار بار دست به جیب شد که سهم هر دو تیم دو کارت بود.

تیم فوتبال پاس همدان با کسب این سه امتیاز ارزشمند موفق شد صعود خوبی در جدول داشته باشد و با کسب هفت امتیاز رده پنجم جدول گروه دوم جام آزادگان قرار گرفت و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه با قبول این شکست با سه پله نزول در مکان نهم جدول جا خوش کرد.

در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک دوشنبه ششم آبان تیم فوتبال پاس همدان برابر صدرنشین این گروه ایرانجوان بوشهر به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول