اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

لزوم نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: کلیه نهادها و دستگاه‌ها باید نسبت به نهادینه کردن ازدواج آسان در سطح جامعه تلاش کنند.

لزوم نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز جشنواره پیوند آسمانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی، زوج‌های جوان و جمع کثیری از آحاد جامعه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم فتاح محمدی فلسفه وجودی ازدواج در دین مبین اسلام را دارای پیامدها و تاثیرات متعددی عنوان کرد و گفت: اولین پیامد ازدواج ایجاد امنیت اخلاقی بوده که فلسفه ازدواج نیز امنیت ازدواج را به همراه دارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم ازدواج می‌تواند اساس لرزش‌هایی که در جامعه ایجاد می‌شود جلوگیری کند و اگر در این مراسم به مقدسات توجه شود برکات متعددی در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد می‌کند.

محمدی با تاکید بر این‌که وجود ازدواج مهمتر از همه ابزارها در زندگی است، گفت: امیدواریم با شناخت و معرفت و آگاهی به مبانی شکل‌گیری ازدواج تلاش‌هایی در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان در سطح جامعه صورت گیرد.

این مسئول در ادامه اذعان کرد: نهاد خانواده اساسی‌ترین نهاد جامعه بوده که این مهم در ایمن‌سازی و مصونیت‌سازی در جامعه تاثیرگذار بوده و از این‌رو کلیه نهادها و دستگاه‌ها باید نسبت به نهادینه کردن ازدواج آسان در سطح جامعه تلاش کنند.

این مسئول با تاکید بر این‌که برگزاری چنین جشنواره‌های نمادین در راستای نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان مهم و موثر است، گفت: عدم توجه به این موضوع باعث بروز آسیب‌ها و تهدیدهای در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارزیابی از برنامه‌های جشنواره پیوند آسمانی اذعان کرد: استانداری به عنوان نماینده دولت در استان در تبیین سیاست‌ها و برنامه‌ها‌ تخصیص اعتبارات به منظور برگزاری جشنواره‌ها همکاری لازم را صورت می‌دهد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول