اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره ‌کل ورزش و جوانان کردستان:

ترویج ازدواج آسان هدف برگزاری نمایشگاه پیوند آسمانی است

معاون امور جوانان اداره ‌کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی در سنندج هدف از اجرای این برنامه را ترویج ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار عنوان کرد.

ترویج ازدواج آسان هدف برگزاری نمایشگاه پیوند آسمانی است

فرهنگ مکتبداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، در خصوص نمایشگاه پیوند آسمانی اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی مراکز، مؤسسات و دستگاه‌های فعال در امر تولیدات فرهنگی و ازدواج جوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مؤسسات و ادارات فعال در حوزه ازداوج و جوانان دخیل هستند تصریح کرد: در کنار شناسایی این مؤسسات، کارگاه‌های آموزشی نیز دایر می‌شود.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان افزود: آموزش ویژه خانواده‌های تازه وصلت کرده در حوزه مهارت‌های زندگی، نحوه برخورد با آسیب‌های احتمالی پس از ازدواج، مشاوره‌های فردی در امور خانواده و مسائل قضایی ارائه می‌شود.

مکتبداری پیگیری موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار را از اهداف دیگری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: بروشورهای مرتبط با این مسئله و بسته‌های فرهنگی نیز در این راستا در نمایشگاه توزیع خواهد شد.

وی هدف نمایشگاه را الگوسازی برای ازدواج و فرهنگ‌سازی برای ازدواج آسان عنوان کرد و گفت: مشاوره با حضور 3 تن از استادان برجسته استان ارائه خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان زمان برگزاری نمایشگاه را از پنجم لغایت نهم آبان ماه عنوان کرد و افزود: افتتاحیه نمایشگاه نیز در ساعت 18 روز پنجم آبان ماه خواهد بود.

مکتبداری با اشاره به اینکه اختتامیه نمایشگاه منجر به شروع جشنواره پیوند آسمانی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این جشنواره تجلیل از خادمان عرصه ازدواج است.

وی تجلیل از زوجین جوان با در نظر گرفتن شاخص‌هایی چون زوج مدال‌آور ورزشی، کارآفرین و موفق در زمینه‌های گوناگون را از جمله دیگر برنامه‌های جشنواره عنوان کرد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ این تدابیر و برگزاری چنین برنامه‌هایی جوانان نسبت به ازدواج پایدار و آسان تشویق شوند.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول