اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اتاق بازرگانی اصفهان:

سنگ‌های بسیاری در مسیر راه صنعتگران وجود دارد

مشاور اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حال حاضر سنگ‌های بسیاری در مسیر راه صنعتگران وجود دارد و باید گره‌های صنعت را باز کرد.

سنگ‌های بسیاری در مسیر راه صنعتگران وجود دارد

مهدی حاج کاظمیان امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت در استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه بانک‌ها قوانین سختی دارند، بیمه‌ها نیز همکاری لازم را با صنعت‌گران ندارند.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی صحیحی برای صنعت کشور انجام گیرد تا شاهد رونق صنعت باشیم.

مشاور اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: برای بهبود وضعیت صنعت نسبت به گذشته کارهایی انجام شده است، اما کارهای فراوانی می‌توان انجام داد.

وی اضافه کرد: موازی‌کاری‌هایی وجود دارد که سبب اتلاف وقت و انرژی صنعتگران می‌شود.

حاج کاظمیان تاکید کرد: این موازی‌کاری‌ها به ویژه در راستای صدور مجوز بسیار مشهود و دردسر‌آفرین است.

وی با تاکید بر اینکه صنایع ممتاز کشور با واردات مواد اولیه مشکل دارند و نمی‌توانند مواد مورد نیاز خود برای تولید محصولات را وارد کنند، افزود: در این زمینه مشکلاتی دارند که می‌طلبد متخصصان ماهر وارد عرصه شده و این مشکلات را رفع کنند.

مشاور اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت‌گران خواستار باز شدن گره‌ها در بخش صنعت بوده و امیدوار هستند با کمک دولت یازدهم این مشکلات را بتوان پشت سر گذاشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سنگ‌های بسیاری در مقابل راه صنعت‌گران وجود دارد و باید گره‌های صنعت را باز کرد، اظهار کرد: باید نقشه راه تولید تشکیل بدهیم و سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی توجیه کنیم.

حاج کاظمیان ادامه داد: زیرساخت‌های لازم و منابع خوبی در کشور وجود دارد، اما برنامه‌ریزی‌های لازم وجود ندارد که سبب ارتقای بهره‌وری یا بالابردن بهره‌وری شود.

انتهای پیام/63015/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول