اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

برخی ارگان‌ها موجب بی‌انگیزه شدن صنعتگران می‌شوند

رئیس هیئت امنای شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در وضعیت اقتصادی کنونی و با توجه به کم لطفی برخی ارگان‌ها متاسفانه شاهد بی‌انگیزگی صنعتگران هستیم.

برخی ارگان‌ها موجب بی‌انگیزه شدن صنعتگران می‌شوند

حمیدرضا عالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم رسیدگی به مشکلات صنعتگران را مهم خواند و اظهار داشت: از آنجایی که صنعتگران در صنعت و اقتصاد کشور و استان قم نقش بسزایی دارند و توانسته‌اند یکی از معضلات جامعه که بیکاری است را کاهش دهند، نیازمند توجه و نگاه مسئولان هستند تا با تحقق این مهم گام‌های بلندتری در راستای پیشرفت جامعه بردارند.

وی به بی‌انگیزگی کارآفرینان و صنعتگران اشاره کرد و بیان داشت: در چنین وضعیت اقتصادی و با توجه به کم لطفی برخی ارگان‌ها متاسفانه شاهد بی‌انگیزگی این افراد هستیم.

رئیس هیئت امنای شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مطالبات نادرست مالیاتی، هزینه بالای تولید، بروکراسی بانکی و تورم بی‌رویه را در بی‌انگیزگی صنعتگران و کارآفرینان موثر برشمرد و افزود: هر یک از این مسائل عرصه را بر صنعتگر سخت کرده است و گاهی به اندازه‌ای شرایط دشوار می‌شود که توان ادامه کار را از این افراد می‌گیرد.

وی از شعارپردازی‌ها ابراز نارضایتی کرد و یادآور شد: مسئولان کمتر شعار دهند و بهتر است همه تلاش و همت خود را در راستای بهبود اوضاع برای صنعتگران و کارآفرینان داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول