اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی:

مرکز رشد خوشه‌های فناوری انتخاب صنعتگران مستقل تربیت می‌کند

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی از آماده سازی و تربیت صنعتگران برای حضور مستقل در مرکز رشد فناوری صنعت لوازم خانگی خبر داد.

مرکز رشد خوشه‌های فناوری انتخاب صنعتگران مستقل تربیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا دیانی ظهر امروز در جریان بازدید جمعی از مدیران ارشد رسانه ملی و شبکه‌های مختلف تلویزیونی از مجموعه هلدینگ گروه صنعتی انتخاب و افتتاح نخستین مرکز رشد فناوری لوازم خانگی کشور در اصفهان با بیان اینکه شرکت‌های کوچک و بزرگ فناوری در رونق اقتصادی،‌توسعه فناوری و به تبع آن،‌کارآفرینی نقش بسیار موثری دارند، تاکید کرد: توسعه این شرکت‌ها در گرو ایجاد زیرساخت‌های لازم برای کاهش خطرپذیری آنها در دوران آغاز فعالیت آنها است.

وی تصریح کرد: مراکز رشد خوشه‌های فناوری انتخاب برای کارآفرینان و واحدهای کوچک و متوسطی که با تکیه بر علم و فناوری دارای ایده‌های محوری قابل تجاری شدن هستند، ‌برای مدت چند سال اطلاعات و مشاوره‌های ضروری و نیز خدمات و تجهیزات مناسب را برای رشد و ارتقا آنها ارائه می‌دهد و آنها را برای حضور مستقل  و موثر در صحنه فناوری کشور آماده می‌سازند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی یادآور شد: مرکز رشد خوشه‌های فناوری انتخاب جزو  نخستین مراکز رشد در زمینه لوازم خانگی و صنایع وابسته است که در جوار صنعت در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان احداث شده و هدف ان جذب ایده‌های خلاقانه و نوآورانه است.

وی افزود: فراخوان جذب ایده‌های نو در حال پیگیری است و در آینده‌ای نزدیک شاهد خبرهای خوشی از این مرکز برای صنعت کشور خواهیم بود.

به گزارش فارس، مدیران ارشد رسانه ملی در راستای تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون حمایت از تولید ملی در سال حماسه اقتصادی و نیز بسط تعامل سازنده میان تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی با شبکه‌های مختلف صدا و سیما از گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/63002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول