اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج:

کار فرهنگی مقدم بر طرح‌های عمرانی است

منتخب چهارمین دوره شورای شهر سنندج با بیان اینکه اولویت ما کار در بحث زیرساخت‌های فرهنگی است گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به این حوزه است اگر چه در بحث مسائل عمرانی نیز نیازهایی داریم که باید برطرف شود.

کار فرهنگی مقدم بر طرح‌های عمرانی است

یوسف اسدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج و پیرامون اولویت‌های کاری شورا گفت: تمام تلاش ما از زمان آغاز فعالیت شورای چهارم اتمام پروژه‌های ناتمام شهرداری بوده است.

وی اولویت دوم را در این راستا رسیدگی به نواحی منفصل شهری عنوان کرد و افزود: مردم این مناطق به حدی با مشکلات مختلف درگیر هستند که گاه خواسته‌ای بیشتر از آسفالت کوچه‌ها و رفع مشکل فاضلاب‌ها ندارند.

عضو شورای شهر سنندج بزرگترین معضل در مناطق حاشیه شهر را مربوط به "نایسر" دانست و هشدار داد اگر مسئولان به گرفتاری‌های این منطقه توجه نکنند بحران در این ناحیه شکل بزرگ‌تری به خود خواهد گرفت.

اسدی با تأکید بر اینکه مردم نجیب سنندج همواره و در صحنه‌های مختلف پشتیبان نظام بوده‌اند، گفت: در انتخابات‌های مختلف و در هنگام خلق حماسه‌ها شیرمردان و شیرزنان کرد سنندجی سینه سپر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به دلیل همین جانفشانی‌ها این مردم شایسته ارج‌گذاری هستند تصریح کرد: اکنون ما به عنوان متولیان باید قدرشناس زحمات ملت باشیم که این موضوع تنها با کار کردن محقق خواهد شد.

منتخب چهارمین دوره شورای شهر سنندج در ادامه با اشاره به اینکه پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی سنندج در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد افزود: بلافاصله پس از اتمام این طرح به سراغ سایر پروژه‌ها خواهیم رفت.

اسدی با بیان اینکه اولویت ما کار در بحث زیرساخت‌های فرهنگی است گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات ما مربوط به این حوزه است اگرچه در بحث مسائل عمرانی نیز مشکلات و نیازهایی داریم که باید برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی بسیاری از کمبودها را جبران می‌کند خواستار توجه جدی‌تر متولیان جدید فرهنگی استان به این موضوعات شد.

عضو شورای شهر سنندج در خصوص عملکرد مدیریت گذشته فرهنگی استان با تلاش از زحمات انجام شده گفت: نسبت به نامگذاری استان که از سوی رهبر معظم انقلاب استان فرهنگی نامیده شد شاید یک در برابر هزار کار شده باشد.

اسدی با طرح این پرسش که چرا در شهر سنندج باید به جای چهار فرهنگسرا تنها یک فرهنگسرا وجود داشته باشد افزود: زمانی که از کار فرهنگی نام برده می‌شود یعنی زیرساخت‌ها باید فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: مناطقی مانند عباس‌آباد، کانی کوزله، فرجه، تقتقان باید دارای فرهنگسرا باشند.

منتخب چهارمین دوره شورای شهر سنندج با بیان اینکه کردستان به عنوان استانی ریشه‌دار و فرهنگی لازمه حمایت همه‌جانبه است گفت: آن چیزی که شایسته این استان است به طور کامل انجام نشده است.

اسدی در پایان ابراز امیدواری کرد با تغییر و تحولات صورت گرفته و با مدیریت دولت کارها روی غلتک بیفتد و با همت افراد کاردان آینده بهتری برای شهر سنندج رقم بخورد.

انتهای پیام/79012/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول