اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی:

نماز یکی از ارکان اساسی مسائل فرهنگی است

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نماز یکی از ارکان اساسی مسائل فرهنگی و راه‌حل مشکلات اجتماعی است، گفت:‌ امروز تنها راه آمادگی این نسل تنها از طریق گسترش نماز است.

نماز یکی از ارکان اساسی مسائل فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، اسدالله ضیایی امشب در شورای اقامه نماز شهرستان ورزقان، اظهار کرد: نماز یکی از ارکان اساسی مسائل فرهنگی و راه حل مشکلات اجتماعی است.

وی با بیان اینکه گسترش نماز باید یکی از دغدغه‌های مهم جامعه ایرانی باشد، افزود: امروزه وظیفه اساسی ماست که راه و روش پیامبر(ص) و ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه نسل سوم ما جوان‌هایی هستند که نه انقلاب و نه جنگ را دیده‌اند، اما حافظ آرمان‌هایی هستند که به خاطر آن این رویدادها رخ داد، اضافه کرد: امروز تنها راه آمادگی این نسل تنها از طریق گسترش نماز است.

ضیایی با بیان اینکه ترغیب جوانان به نماز و اقامه هر چه باشکوه‌تر آن یکی از مهم‌ترین اهداف ماست، عنوان کرد: امروز وظیفه اساسی ما حفظ و اقامه نماز در بین آحاد مردم به ویژه جوانان است.

رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی پیش از حضور در شورای اقامه نماز شهرستان ورزقان، در جلسه‌ای با اساتید این حوزه در آموزش و پرورش، بر برگزاری نشست‌های خانواده و دانش‌آ‌‌‌موزی با جدیت هر چه بیشتر تاکید کرد.

انتهای پیام/60007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول