اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری البرز:

توسعه برنامه‌های فرهنگی در روستاهای البرز در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری البرز بر توسعه برنامه‌های فرهنگی در روستاها تأکید کرد و گفت: توسعه این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

توسعه برنامه‌های فرهنگی در روستاهای البرز در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی روستایی البرز اظهار داشت: روستاها نیز دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند که می‌توانیم با استفاده از پتانسیل‌ها در مسیر توسعه و آبادانی هرچه بیشتر آنها گام برداریم.

وی ادامه داد: توسعه برنامه‌های فرهنگی و استفاده از مشارکت‌های مردمی نیز در این زمینه تأثیرگذار بوده و می‌تواند ما را در تحقق اهداف یاری دهد.

بهادری با بیان اینکه دستگاه‌های متولی باید در این زمینه شورای فرهنگ عمومی را یاری دهند، افزود: رویکرد ما باید به سمت برنامه محوری و مشارکت حداکثری باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شورای فرهنگی در روستاها در طول یک‌سال گذشته گفت: براساس تمهیدات اندیشیده‌ شده امسال شیوه‌نامه جدید تشکیل این شورا بر اساس ابلاغ مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تبیین شده است.

بهادری بهره‌مندی از توان عناصر بومی فرهنگی، پرهیز از موازی کاری دستگاه‌ها در روستاها و همچنین استفاده بهینه از اندیشه‌ها و تجارب موجود و کارشناسی شده را از مهمترین مزایای این شیوه‌نامه عنوان کرد.

وی توسعه امور عمرانی، فرهنگی و آموزشی را از مهمترین نیازهای روستاها عنوان کرد و از مسئولان خواست تا به این مهم توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول