اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری جشنواره توسعه 100 برند برتر اصناف آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از عملیاتی شدن برنامه اجرایی برگزاری جشنواره توسعه یکصد برند برتر استان در حوزه اصناف خبر داد.

برگزاری جشنواره توسعه 100 برند برتر اصناف آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی به عنوان استان شاخص از لحاظ تعدد و تنوع محصولات تولیدی و خدماتی در حوزه اصناف و سبقه تاریخی چشمگیر و وجود نام‌های تجاری مشهور در تجارت کشور، جایگاه و ظرفیت برگزاری چنین جشنواره‌ای را دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌توان با اتکا بر توانایی‌های اصناف استان در احراز استانداردهای برندسازی گام‌های مؤثری حتی در سطح ملی و منطقه‌ای برداشت، افزود: برگزاری این جشنواره در شهر تبریز نشان از اعتبار و جایگاه بازرگانی و تجاری این کلان‌شهر است.

عظمایی تجلیل از بزرگان و نام‌آوران اصناف در رشته‌های مختلف، ایجاد فرهنگ خلق و مدیریت برند در میان صاحبان کسب و کار، زمینه‌سازی رقابت سازنده بر مبنای اصول برندینگ و بهینه‌سازی چهره شهر از دیدگاه صنعت توریسم را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: جشنواره توسعه یکصد برند برتر در حوزه اصناف با مشارکت اداره امور اصناف و تشکل‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مجمع امور صنفی تبریز، مجامع امور صنفی شهرستان‌های تابعه استان، اتحادیه‌های صنفی و صاحبان مشاغل تبریز و شرکت نئوبرندینگ به عنوان اولین مشاور تخصصی حوزه برند در منطقه و مقارن با ولادت با سعادت پیامبر اکرم ( ص) در تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول