اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

دوری از تنگ‌نظری لازمه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: دوری از تنگ‌نظری لازمه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی است.

دوری از تنگ‌نظری لازمه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار در جمع اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند، شوراهای اسلامی را ملجأ و امید مردم دانست و اظهار داشت: مردم به شوراها رأی دادند؛ به این امید که آنها بتوانند در راستای ایجاد رفاه عمومی و نیز رشد سرمایه‌گذاری در استان بیش از پیش تلاش کنند.

وی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را از یک بدنه دانست و تصریح کرد: شوراهای اسلامی نیز از اعضای خانواده بزرگ وزارت کشور هستند، بنابراین این آمادگی وجود دارد در صورت لزوم در تمامی ابعاد حمایت‌های لازم را از شوراها به انجام برسانیم.

اعضای شوراهای اسلامی از تمامی توان برای خدمت استفاده کنند

استاندار خراسان جنوبی استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در بخش شوراها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید از تمامی توان و ظرفیت قانونی خود در راستای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم خوب استان استفاده کنند.

خدمتگزار هماهنگی و همدلی را از مهم‌ترین رموز موفقیت به ویژه در زمینه شوراها دانست و گفت: شوراها به دلیل ماهیت کاری که دارند باید یکدل و همصدا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و نیز شعارهای دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

سرمایه‌گذاری بازی برد برد است

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی، موضوع سرمایه‌گذاری را به عنوان یک نیاز مهم استان و شهرستان بیرجند مورد تاکید و توجه قرار داد و یادآور شد: اعضای شورای شهر بیرجند باید با وسع دید و دوری از تنگ نظری فضا را به گونه‌ای برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند تا آنها احساس کنند تا از جمیع جهات مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خدمتگزار با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید احساس کند سودش تضمین شده است، افزود: سرمایه‌گذاری نوعی بازی برد برد است که در آن هم سرمایه‌گذاران و هم مردم سود خواهند برد.

وی، تقویت ارتباط شوراها با مردم را شرط مهم موفقیت در شوراهای اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر شوراهای اسلامی، طرح‌ها، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را با مردم درمیان بگذارند، قطعاً مردم ضمن همکاری با شوراها، آنها را در تحقق اهداف و خواسته‌های شان همکاری و همراهی می‌کنند.

نگاه جزیره‌ای آفت توسعه است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شوراهای اسلامی نباید نگاهی جزیره‌ای و منطقه‌ای به مباحث توسعه‌ای و عمرانی شهر داشته باشند، یادآور شد: قطعاً اگر همیاری و پشتیبانی مردم نباشد، شوراها نخواهند توانست به اهداف عالیه خود دست پیدا کنند.

خدمتگزار با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی از پرداختن به مباحث جزئی و حاشیه‌ای که سودی برای مردم نخواهد داشت به شدت بپرهیزند، گفت: شوراهای اسلامی باید با تفکر و اندیشه به دنبال اقدامات بزرگ زیربنایی و توسعه‌ای برای استان باشند تا اقداماتی ماندگار از آنها بر جای بماند.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/2248/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول