اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری فارس از مراسم تودیع و معارفه شهرداران بندرعباس صورت گرفت

عدم حضور استاندار تا معرفی کشتارگاه بندرعباس به عنوان دستاورد

مراسم تودیع و معارفه شهرداران بندرعباس که بدون حضور استاندار هرمزگان برگزار شد در نوع خود دارای حواشی قابل توجهی بود.

عدم حضور استاندار تا معرفی کشتارگاه بندرعباس به عنوان دستاورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده فرماندار سابق این شهرستان با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار، کار خود را در این شهر آغاز کرد.

* مراسم تودیع و معارفه شهرداران بندرعباس از چند بخش از جمله سخنرانی رئیس شورا، معاون استاندار، معاون فرماندار بندرعباس، شهردار سابق، شهردار جدید و مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان تشکیل شده بود.

*در این میان پخش کلیپی با آهنگ‌های حماسی با عنوان دستاوردهای سه ساله شهردار سابق در نوع خود قابل توجه بود.

*در بخشی از این کلیپ از طرح بهسازی کشتارگاه بندرعباس که به عنوان تنهاترین کشتارگاه فعال در سطح این شهر فعال است، به عنوان یکی از دستاوردهای محمدجواد سلطان‌زاده یاد شده بود.

* نکته جالب توجه پیرامون کشتارگاه بندرعباس اینکه، طی ماه‌های گذشته و حتی هفته دامپزشکی نیز بارها مسئولان اداره دامپزشکی بر غیر استاندارد بودن کشتارگاه بندرعباس تاکید و همواره بر اصلاح رویه موجود در این واحد اصرار داشته‌اند.

* همچنین بخش دیگری از این کلیپ نیز شامل نمایش پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر بندرعباس می‌شد.

*در زمان قرائت حکم وزیر کشور خطاب به شهردار جدید بندرعباس سه نفر از حاضران در بخش انتهایی سالن برگزاری مراسم اقدام به سر دادن شعار «صل الی محمد مالک اشتر خوش آمد» کردند.

*مجری این مراسم که مدیر روابط عمومی شهرداری بندرعباس نیز است قبل از قرائت یک قطعه شعر به شوخی گفت که این قطعه شعر را با اجازه جهانبخش عضو شورای شهر بندرعباس (رئیس انجمن موسیقی هرمزگان) که در کار موسیقی وارد است قرائت می‌کنم که این امر سبب پیچیدن خنده حضار در سالن شد.

*همچنین حضور چندین مدیر کل استانی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد شهید، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در این مراسم در نوع خود قابل توجه بود.

*معاون عمرانی استاندار هرمزگان دلیل عدم حضور ابراهیم عزیزی استاندار را سفر وی به کیش با هدف شرکت در همایش صندوق توسعه ملی که با حضور وزیر اقتصاد در حال برگزاری است، عنوان کرد.

*اما به نوعی بخشی از سخنان محمدجواد سلطان‌زاده شهردار سابق بندرعباس را می‌توان جالب‌ترین قسمت این مراسم نام داد.

وی با بیان اینکه از مدیریت سه ساله‌اش در شهرداری بندرعباس راضی است، گفت: دلیل این ادعا این است که تمام وقتم را برای این کار گذاشته‌ام.

سلطان‌زاده در ادامه خود را یکی از چهره‌های برجسته سیاسی استان هرمزگان عنوان کرد که سیاست را در کار شهرداری دخالت نداده است.

وی همچنین گفت: در زمان تصدی‌ام در پست شهرداری آموخته‌های زیادی را به دست‌ آورده‌ام.

شهردار سابق بندرعباس افزود: برگزاری نشست‌ها و جلسات متعدد سبب شده امروز سلطان‌زاده سه سال تجربه کسب کند و توان تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را داشته باشد.

وی در عین حال گفت: این تجربه‌ها متعلق به شهرداری است و حاضرم تجربیاتم را در اختیار مدیران شهری در بندرعباس قرار دهم.

سلطان‌زاده حتی گفت: اگر من را به عنوان مشاور نیز بپذیرند حاضرم خالصانه تجربیاتم را ارائه دهم.

وی بیان داشت: در دوره خدمتم از اینکه توانسته‌ام به ساخت عادلانه شهر کمک کنم خوشحالم چرا که فرصت‌ها را به جای خود توزیع کرده‌ام.

 

عکس از مجید جمشیدی

انتهای پیام/88001/ک40/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول