اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مرزن‌آباد:

معتادان برای درمان شناسایی شوند

عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد گفت: شناسایی و تشویق بیماران معتاد به ترک با معرفی به مرکز ترک اعتیاد باید در دستور کار قرار داشته باشد.

معتادان برای درمان شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، محمد ردایی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد و سوء مصرف بالینی در مرزن‌آباد اظهار داشت: در هر جامعه و شهری ناهنجاری‌هایی وجود دارد و ما نیز در حد توان همکاری لازم را با وی داریم.

 عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد از معضل بیکاری و فقر اقتصادی به عنوان دو عامل مهم در بحث اعتیاد یاد و تصریح کرد: شناسایی و تشویق بیماران معتاد به ترک با معرفی به مرکز ترک اعتیاد باید در دستور کار قرار داشته باشد و خود را نیز در کمک به این افراد سهیم بدانیم تا جامعه‌ای سالم و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشیم.

رئیس اسبق کلانتری 13 مرزن‌آباد نیز در این مراسم با تاکید بر تاثیر مثبت رسانه به ویژه صدا و سیما در نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری و درمان اعتیاد اظهار داشت: مرزن‌آباد نسبت به نرم طبیعی در کشور محیط سالمی دارد و این بدان معنا است که کارهای ریشه‌ای و بنیادی خوبی در سال‌های گذشته در آن صورت پذیرفته که در همین رابطه جا دارد از تلاش‌ها و فعالیت‌های شهردار این شهر در سال‌های گذشته قدردانی به عمل آید.

تیمور حاجتی با بیان اینکه یکی از دلایل سالم ماندن مرزن‌آباد بافت سنتی جامعه آن است، اظهار داشت: شاید بودجه شهر مرزن‌آباد نسبت به شهرهای اطراف 10 درصد باشد اما چندین برابر کار صورت پذیرفته است.

وی وجود پادگان در شهر مرزن‌آباد و بهره‌مندی از چهره‌های علمی دانشگاهی در آن و همچنین شاهراه ارتباطی پایتخت به شمال کشور را از مزیت‌های این منطقه برشمرد و افزود: امیدواریم مسئولان در کارهای فرهنگی و اجتماعی همواره پیشگام باشند.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول