اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد خبر داد

فعالیت گروه درمانی تخصصی در مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد

مدیر مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد گفت: گروه درمانی تخصصی در مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد فعالیت می‌کند.

فعالیت گروه درمانی تخصصی در مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، مهدی رفیعیان ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد و سوء مصرف بالینی در مرزن‌آباد اظهار داشت: یک سال قبل برای تفریح به مرزن‌آباد آمده بودیم و پس از آن تصمیم گرفتیم به اتفاق خانواده این شهر را برای محل زندگی و کار خود انتخاب کنیم و بدین ترتیب از یزد به مرزن‌آباد نقل مکان کردیم.

وی با تاکید بر اینکه کار ما در این مرکز تخصصی است، اظهار داشت: دارو به بیمار در داخل مرکز خورانده و هیچ دارویی تحویل بیمار داده نمی‌شود و درمان زیر نظر پزشک و روان‌شناس قرار دارد.

 مدیر مرکز ترک اعتیاد مرزن‌آباد ادامه داد: ما در این مرکز گروه درمانی متخصص داریم و از وجود پزشک، روان‌شناس و پرستار بهره‌مند هستیم و همه فعالیت‌ها تخصصی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هزینه درمان بیمار در این مرکز 120 هزار تومان است، افزود: بیماران در این مرکز بر اساس سن و نوع مواد مصرفی مورد درمان قرار می‌گیرند.

رفیعیان نرم طبیعی و تضمینی درمان در این مرکز را شش ماهه برشمرد و ادامه داد: بیمار در این مرکز بستری نمی‌شود و ما با خانواده بیماران در تماس هستیم تا نوع برخورد و رفتار با بیمار را به آنها گوشزد کنیم.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول