اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی بخش مرزن‌آباد چالوس:

پیشگیری از اعتیاد در اولویت قرار دارد

عضو شورای اسلامی بخش مرزن‌آباد چالوس با بیان اینکه نخستین همراه مرکز ترک اعتیاد، نیروی انتظامی است گفت: قبل از درمان باید به فکر پیشگیری باشیم و این مشکل را از ریشه خشک کنیم تا جوانان ما به دام اعتیاد گرفتار نشوند.

پیشگیری از اعتیاد در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، فرزاد مددی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ترک اعتیاد و سوء مصرف بالینی در مرزن‌آباد اظهار داشت: اینکه فردی موقعیت خوبی برای کار کردن، شهر خود را کنار گذاشته و به شهر کوچکی چون مرزن‌آباد می‌آید تا به بیماران این منطقه خدمت کند جای قدردانی دارد و ما نیز باید در این راستا همکاری و حمایت لازم را از وی داشته باشیم.

مددی با بیان اینکه نخستین همراه مرکز ترک اعتیاد، نیروی انتظامی است افزود: قبل از درمان باید به فکر پیشگیری باشیم و این مشکل را از ریشه خشک کنیم تا جوانان ما به دام اعتیاد گرفتار نشوند.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم از ورود توریست به منطقه به بهانه ورود مواد مخدر جلوگیری کنیم اظهار داشت: باید بعد مثبت توریست را نگاه کرد و در گام بعد با شناسایی توزیع‌کنندگان آنها را به قانون سپرد.

مددی با بیان اینکه معتاد مجرم نیست و باید با او همانند یک بیمار رفتار کرد گفت: باید به گونه‌ای رفتار کرد که بیمار خود داوطلبانه به سمت درمان کشیده شود نه اینکه به زور او را ترک بدهیم که این خود اثرات سوء بسیاری را در پی دارد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول