اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‎جاری تاکنون صورت گرفت

مصرف 145 میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‎جاری تاکنون 145 میلیون و 291 لیتر بنزین سوپر و معمولی در خراسان جنوبی مصرف شده است.

مصرف 145 میلیون لیتر بنزین در خراسان جنوبی

علی‌اصغر اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: به طور میانگین روزانه 10 هزار لیتر بنزین سوپر در خراسان جنوبی مصرف می‌شود.

وی به میزان مصرف بنزین در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‎جاری تاکنون 145 میلیون و 291 هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی در خراسان جنوبی مصرف شده است.

میانگین مصرف روزانه بنزین معمولی 700 هزار لیتر در خراسان جنوبی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی افزود: از آغاز سال‎جاری تا پایان مهرماه  دو میلیون و 115 هزار لیتر بنزین سوپر در خراسان جنوبی مصرف شده است.

اصغری ادامه داد: همچنین در این مدت بالغ بر 143 میلیون و 176 هزار لیتر بنزین معمولی در این استان مصرف شده است.

وی میانگین مصرف روزانه بنزین معمولی در خراسان جنوبی را 700 هزار لیتر اعلام کرد و اذعان داشت: میزان مصرف بنزین سوپر و معمولی از ابتدای سال‎جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان هفت درصد افزایش داشته است.

کاهش 24 درصدی مصرف نفت کوره در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از میزان مصرف 40 میلیون و 682 هزار لیتر نفت کوره در خراسان جنوبی طی مدت ذکر شده خبر داد و اضافه کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است.

اصغری اذعان داشت: از ابتدای سال‎جاری تاکنون 38 میلیون و 202 هزار لیتر نفت سفید در خراسان جنوبی مصرف شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از آغاز سال‎جاری تا پایان مهرماه جاری برای هر خانواده شهری و روستایی میزان یک‌هزار و 100 لیتر نفت سفید از طریق کالا برگ نفت اعلام شده است.

فعالیت 325 نفر در جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی ادامه داد: تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی فروشندگی‌های نفت سفید روستایی صعب‌العبور و شهری صورت پذیرفته است.

اصغری به تعداد جایگاه‌های سوخت فعال در خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر 65 جایگاه بنزین در خراسان جنوبی فعال است.

وی خاطرنشان کرد: در جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی 325 نفر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول