اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

دست استکبار در حادثه تروریستی سراوان دیده می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع کشورهای استکباری که از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، در جنایت سراوان نقش داشته و دست‌های استکبار جهانی در این حادثه تروریستی دیده می‌شود.

دست استکبار در حادثه تروریستی سراوان دیده می‌شود

محمد جواد کولیوند امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کشورهای زورگوی غربی برای پیشبرد اهداف استعماری خود در جهان، به ویژه در میان کشورهای اسلامی، دست به توطئه‌های مختلفی زده و هر روز دسیسه‌ای تازه علیه این کشورها اعمال می‌کنند.

وی تصریح کرد: نمونه روشن این توطئه‌ها را می‌توان طی سه دهه اخیر عمر پربرکت انقلاب اسلامی دید و همه مردم شاهد بودند که کشورهای استکباری برای ضربه‌زدن به انقلاب ملت ایران از هیچ جنایتی فروگذاری نکردند.

این مسئول ادامه داد: در سال‌های اخیر تحمیل جنگ، ترور بزرگان و رهبران انقلاب اسلامی، تحریم‌های اقتصادی و ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را شاهد بودیم که در تمام این موارد کشورهای زورگوی غربی و رژیم صهیونیستی نقش‌آفرین بودند.

کولیوند در پاسخ به این پرسش که علل حادثه تروریستی سراوان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: عده‌ای نمی‌خواهند ثبات در منطقه و ایران اسلامی حکم‌فرما باشد و همواره دست به جنایاتی می‌زنند تا امنیت منطقه را مختل کنند.

وی ادامه داد: کسانی که از تروریست‌ها حمایت کرده و سلاح در اختیار اشرار می‌گذارند، برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه و در میان ممالک اسلامی پشت حادثه تروریستی سراوان حضور داشته و ناجوانمردانه به روی مرزبانان ایرانی آتش گشودند.

*ملت ایران نمی‌گذارد خون مرزبانان شهید به هدر برود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طی سال‌های اخیر توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی با ایستادگی و استقامت ملت و مسئولان ایرانی خنثی شده و به طور قطع تروریست‌ها به زودی پاسخ عمل ننگین خود را دریافت خواهند کرد.

کولیوند افزود: ملت ایران اجازه نمی‌دهد توسط عده‌ای مزدور و اشرار مسلح امنیت کشور خدشه‌دار شود و نمی‌گذارند خون مرزبانان شهید به هدر برود.

وی در پایان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانایی برقراری امنیت را داشته و با اقتدار پاسخ تروریست‌های مسلح را خواهد داد.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول