اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی شهادت 14 مرزبان

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان حادثه سراوان را محکوم کرد

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی سراوان که منجر به شهادت 14 تن از مرزبانان در این شهرستان شد، را محکوم کرد.

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان حادثه سراوان را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از دفتر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان، در این بیانیه آمده است: این اقدام ددمنشانه و غیر انسانی دشمن زبون بار دیگر چهره واقعی دشمنان اسلام و  ملت را بیش از پیش آشکار ساخت  تجربه تمام حوادث این چنینی که در طول تاریخ انقلاب اتفاق افتاد و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در پی داشت نه تنها آسیبی به این نظام مقدس وارد نساخت بلکه نهال نوپای انقلاب را به درخت تنومندی تبدیل ساخت که با چنین حرکاتی هیچ گاه برخود نخواهد لرزید.

این بیانیه می‎افزاید: امروز ناامنی در کشور و مرزهای ایران اسلامی می‌تواند تحریک گروه‌های دست نشانده تروریستی برای اجرای نقشه‌های شوم برخی کشورهای قدرت طلب باشد. بی‌شک مقصر اصلی اینگونه وقایع غیرانسانی دولت‌هایی هستند که با حمایت‌های خود از گروه‌های تروریستی سبب رشد آنها در منطقه شده‌اند و ناامنی امروز در خاک همسایگان شرقی ما نتیجه سیاست‌های جنگ افروزانه این دولت‎ها برای پیاده‌سازی نقشه‌های شوم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است: این اقدام مذبوحانه مزدوران از خدا بی‌خبر لکه‌ی ننگ دیگری بر پیشانی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود و نتیجه‎ای جز رسوایی دشمنان و اتحاد و وحدت هرچه بیشتر برادران شیعه و سنی در پی‌نخواهد داشت. این اقدام شیطانی در خاطره ملت آزاده ایران خصوصا مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان ثبت و موجب برخورد قاطع  برای خشکاندن ریشه فساد و بیرون راندن عوامل تروریستی از منطقه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان شهادت این عزیزان را به پیشگاه بقیه‌الله الاعظم (عج) و نایب  برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و به همه ملت مسلمان ایران اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده از خداوند منان نیز برای این شهدا گرانقدر علو درجات مسالت می‌نماید، یقیناً به برکت خون پاک شهیدان امنیت بیشتر و توسعه  پایدار نصیب  استان خواهد شد. 

در پایان این بیانیه‌ آمده است: از نیروهای پرتلاش امنیتی، انتظامی و قضایی انتظار می‌رود تا هر چه سریعتر عوامل این اقدام تروریستی را شناسایی، دستگیر و مجازات نموده تا درس عبرتی برای مزدورانی باشد که نیتشان شرارت و ناامنی در استان است.

انتهای پیام/75005/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول