اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

تحرکات گروهک‌های تروریستی زمینه رافت اسلامی را از بین می‌برد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در پی اجرای عملیات تروریستی در سراوان و به شهادت رساندن مرزبانان این منطقه گفت: تحرکات گروهک‌های تروریستی، زمینه رافت اسلامی را در جامعه از بین خواهد برد.

تحرکات گروهک‌های تروریستی زمینه رافت اسلامی را از بین می‌برد

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با محکوم نمودن عملیات تروریستی اخیر اظهار داشت: در پی وقوع این حادثه ناگوار تعداد 16 نفر از افرادی که عضو گروهک‌های تروریستی و یا محکومان موادمخدر عمده بودند به دار مجازات آویخته شدند و زمینه اجرای رافت اسلامی در مورد آنها از بین رفت.

وی بیان داشت: از این 16 نفر 8 نفر عضو گروهک‌های تروریستی بودند که در سال‌های گذشته اقدام به عملیات تروریستی نموده و 8 نفر نیز از محکومان موادمخدر عمده بوده که حکم آنها قبلا صادر و قابل اجرا بود و به اصرار خانواده‌های آنها به دنبال برخورداری از رافت اسلامی بودیم که با انجام تحرکات اخیر احکام این افراد به مرحله اجرا درآمد و زمینه رافت اسلامی از بین رفت.

وی افزود: زمینه رافت اسلامی زمانی محقق می‌شود که افراد از عملکرد گذشته خود اظهار ندامت نموده و تحرکات گروه‌های تروریستی کاهش یابد، در غیر این صورت امیدها برای برخورداری از رافت اسلامی از بین می‌رود.

وی تاکید کرد: هر گونه حرکت بر ضد نظام و جمهوری اسلامی تبعات منفی در پی خواهد داشت و این افراد از رافت اسلامی برخوردار نخواهند بود و دستگاه قضائی از انجام وظیفه شرعی و قانونی خود یک گام به عقب نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/75005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول