اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و تجارت جنوب کرمان عنوان کرد

شناسایی معادن جنوب کرمان توسط مردم/ تهیه زمین پایانه صادراتی جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مردم منطقه می‌توانند معادن را شناسایی و ثبت و فعالیت خود را آغاز کنند، زیرا هدف ما سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل در جنوب کرمان است.

شناسایی معادن جنوب کرمان توسط مردم/ تهیه زمین پایانه صادراتی جنوب کرمان

محمود اسکندری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مطالعاتی بر روی معدن مس شهرستان عنبرآباد انجام شده و کارخانه فرآوری مس در این شهرستان با همکاری سرمایه‌گذار ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از شرکت منگنز شهاب شرق در شهرستان عنبرآباد و اینکه این کارخانه در روزهای اخیر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: معادن کرور در منطقه رودفرق عنبرآباد مورد بازدید قرار گرفته و اکتشافات این معادن توسعه داده می‌شود.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه با استقلال این سازمان، اداره بازرگانی نیز زیرمجموعه آن قرار گرفت، تصریح کرد: تمام پرونده‌های صنعتی و مربوط به معادن جنوب کرمان به این نهاد ارسال شده که 2 هزار و 300 پرونده است.

وی خاطرنشان کرد: بازرگانی خارجی برای نخستین‌بار در جنوب کرمان راه‌اندازی شده که دو کار اصلی ثبت سفارشات و صدور کارت بازرگانی برای تجار را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: زمین پایانه صادراتی جنوب کرمان تهیه شده و کارهای مقدماتی ایجاد آن انجام و کارهای مربوط به پایانه توسط بازرگانی خارجی انجام می‌شود.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: مردم منطقه می‌توانند معادن را شناسایی و ثبت دهند و فعالیت خود را آغاز کنند، هدف ما سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل در جنوب کرمان است و مردم منطقه در این زمینه در اولویت هستند.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول