اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مرکزی خانه‌های صنعت و معدن کشور:

قوانین برای واحدهای صنعتی و معدنی دست و پاگیر است

رئیس شورای مرکزی خانه‌های صنعت و معدن کشور گفت: قوانین دست و پاگیر از مهم‌ترین مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی است.

قوانین برای واحدهای صنعتی و معدنی دست و پاگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور اعضای هیئت‌ رئیسه شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شد که در این جلسه، رئیس این شورا به ارائه گزارشی پیرامون وضعیت تولید و صنعت کشور و همچنین عملکرد و برنامه‌های خانه صنعت، معدن و تجارت پرداخت.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر از مهم‌ترین مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی است، اظهار کرد: کمبود تسهیلات برای تأمین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت واحدهای تولیدی از دیگر چالش‌های تولیدکنندگان است.

وی از نمایندگان مجلس خواست تا با اصلاح یا تصویب قوانین، زمینه‌های رشد و توسعه تولید داخلی را فراهم آورند.

رییس شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور افزود: در صورتی که یک تولیدکننده یکی از چک‌های خود را وصول نکند تمام حساب وی بسته می‌شود، حتی اگر مبلغ چک ناچیز باشد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم در این جلسه و در پاسخ به اظهارات مطرح‌شده از سوی هیئت ‌رئیسه شورای مرکزی خانه‌ها گفت: نماینده شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شرکت کند.

رضا رحمانی با اشاره به لزوم ارتباط مجلس و صنعتگران از حل مسائل تولیدکنندگان توسط مجلس استقبال کرد.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر رئیس شورای مرکزی خانه‌ها، دیگر اعضای شورا از جمله حسین پیرموذن رئیس خانه اردبیل، منوچهر توسطی رئیس خانه مرکزی و محمدحسین فنایی رئیس خانه یزد هم حضور داشتند.

انتهای پیام/2301/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول