اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

مسولان شرکت مس ایران کار مطالعاتی معدن عنبرآباد را آغاز کنند

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از مسولان شرکت ملی مس ایران خواست کار مطالعاتی مرحله دوم معدن عنبرآباد را هر چه سریع‌تر آغاز کنند.

مسولان شرکت مس ایران کار مطالعاتی معدن عنبرآباد را آغاز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی عصر امروز در بازدید از روستای رودفرق از توابع شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: مهمترین مسئله در روستاها مدیریت صحیح آب است و باید مردم از از آبیاری نوین استفاده کنند و دولت در این زمینه 85 درصد وام بلاعوض به کشاورزان پرداخت می‌کند.

وی افزود: مردم با صمیمیت و همدلی همکاری لازم را با نماینده شرکت مس در عنبرآباد انجام دهند و این مهم باید در منطقه روستای رودفرق در اولویت قرار گیرد.

عارفی تصریح کرد: در این منطقه یک معدن بسیار بزرگ در حال شکل‌گیری است که باید هرچه سریع‌تر کارهای مطالعاتی این معدن انجام شود زیرا این معدن می‌تواند موجب پیشرفت استان کرمان شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های ساردوئیه و جبالبارز جنوبی عنبرآباد از معادن غنی بسیار خوبی برخوردار هستند که در دنیا بی‌نظیر است.

عارفی بیان داشت: رودفرق در آینده نزدیک می‌تواند همانند مس سرچشمه پیشرفت کند و اشتغال مناسبی را در منطقه دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مسولان شرکت مس ایران خواست کار مطالعاتی مرحله دوم این معدن را هرچه سریع‌تر آغاز کنند.

عارفی عنوان کرد: ثروتی که در این منطقه تولید شود بخش عظیمی از این سرمایه در اختیار دستگاهای اجرایی قرار می‌گیرد که می‌تواند رشد چشمگیری در شهرستان عنبرآباد شاهد باشیم.

به گزارش فارس نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان عنبرآباد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان و مسئول معدن مس عنبرآباد از نزدیک از معدن مس کرور بازدید کردند.

انتهای پیام/80005/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول