اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مطرح کرد

قرار داشتن مازندران روی کمربند سرب و روی /موانع بخش معدن احصا شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه مازندران در روی کمربند سرب و روی قرار دارد، گفت: می‌توان از این ظرفیت بهره برد.

قرار داشتن مازندران روی کمربند سرب و روی /موانع بخش معدن احصا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمدپور بعدازظهر امروز در نشست سومین انتخابات انجمن معدن مازندران در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار داشت: کشور در وضعیت جدیدی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همه قصد داریم دشمن بیکاری و توسعه نیافتگی را شکست دهیم، گفت: مردم ما باید در رفاه باشند.

این مسئول با بیان اینکه اینها معجزاتی است که فقط از حوزه اقتصاد می‌توان انتظار داشت، افزود: ارکان اقتصاد هم در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

محمدپور با اشاره به اینکه هیچ کدام از ما به این وضعیت قانع نیستیم، یادآور شد: البته حفظ وضع موجود هم کار سختی است.

وی با بیان اینکه انجمن معدن را مرجع کاملی برای توصیف وضعیت معدن در استان می‌دانم، خاطرنشان کرد:‌ امروز این سئوال مطرح است که آیا می‌توانیم در حوزه معدن مازندران، جهش داشته باشیم و کیفیت و کمیت صنایع معدنی، ارزش افزوده و وضعیت شغل‌های معدنی را ارتقا بخشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه فعالان بخش معدن، موانع را احصا کرده و راهکار ارائه دهند، گفت: وقتی موجود زنده به فضا می‌فرستیم باید برای این بخش هم راه حل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صنعت استان، فقط تیرچه بلوک نیست، اظهار داشت: هرچند این صنعت هم ارزشمند است اما باید صنایع معدنی و غیرمعدنی که گل سر سبد است را در استان داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه مازندران در روی کمربند سرب و روی قرار دارد، متذکر شد: می‌توان از این ظرفیت بهره برد.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول