اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه:

18 نفر بر اثر وقوع حوادث و حریق در ساوه کشته و مجروح شدند

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از کشته و مجروح شدن 18 نفر طی یک ماه گذشته بر اثر وقوع حوادث و حریق در این شهرستان خبر داد.

18 نفر بر اثر وقوع حوادث و حریق در ساوه کشته و مجروح شدند

نصرت‌الله احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در ماه گذشته 69 حادثه و حریق در این شهرستان به وقوع پیوسته که از این تعداد 40 مورد حریق و 29 مورد حادثه بوده است.

وی تصریح کرد: مدت زمان انجام عملیات در آتش‌سوزی هشت ساعت و 45 دقیقه و مدت زمان انجام عملیات در حوادث 12 ساعت و چهار دقیقه و در مجموع 20 ساعت و 49 دقیقه بوده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه ماموران اعزامی به آتش‌سوزی را 144 نفر اعلام کرد و ادامه داد: ماموران اعزامی به حوادث نیز 83 نفر بوده‌اند.

احمدی بیان داشت: متاسفانه بر اثر این حوادث چهار نفر کشته و 14 نفر مجروح شدند.

به گفته وی از مجموع آتش‌سوزی‌ها 4 مورد مسکونی، 4 مورد تجاری، دو مورد کارخانه، 13 مورد ضایعات، یک مورد باغ، یک مورد انباری، هفت مورد فضای سبز، 7 مورد وسیله نقلیه و یک مورد ترانس برق بوده است، همچنین از جمله حوادث رخ داده نیز می‌توان به مشاهده جانوران موذی و حیوانات، کشف جسد، غرق شدگی، تصادف و سقوط در چاه اشاره کرد.

انتهای پیام/87010/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول