اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم:

نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی قم اعلام شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری قم به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی قم اعلام شد

مهدی متقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی قم اظهار داشت: با پیگیری‌های مکرر، نتایج آزمون استخدامی آتش‌نشانی شهرداری قم مشخص شده و از امروز به مدت 20 روز بر روی سایت http:// omorshahrdari.ir قابل مشاهده است.

وی ضمن تشکر از تلاش مجدانه دفتر نوسازی تحول اداری و فن‌آوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهرداری قم خاطرنشان کرد: کسانی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت یاد شده نسبت به مشاهده کارنامه نتایج آزمون اقدام کرده و از پذیرش یا عدم پذیرش خود در مرحله کتبی مطلع شوند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم افزود: در این مرحله برای پست آتش‌نشان اسامی سه برابر ظرفیت مورد نیاز با عنوان پذیرفته شدگان قطعی و ذخیره برای آزمون عملی و تست‌های ورزشی مورد نیاز انتخاب شده‌اند و داوطلبان گرامی باید در این آزمون عملی نیز به رقابت بپردازند.

متقیان همچنین گفت: تا زمان مشخص شدن نتیجه نهایی که پس از مراحل گزینش و مصاحبه انجام می‌گیرد هیچ یک از مراحل فوق به عنوان پذیرش قطعی برای استخدام محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی که داوطلب یا داوطلبان به نتایج آزمون معترض باشند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت اقدام کرده تا در زمان مقتضی رسیدگی شود، همچنین زمان دقیق آزمون‌های عملی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول