اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مانور‌های عملیات اطفا و امداد و نجات

درصدد ارتقای توان نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی اصفهان هستیم

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: ارتقای توان نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی با برگزاری مانور‌های عملیات اطفا و امداد و نجات در زلزله امکان‌پذیر است و این سازمان با برگزاری این مانور‌ها در راستای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

درصدد ارتقای توان نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی اصفهان هستیم

حمید رضوانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی اظهار کرد: از 20 تا 26 مهر ماه به عنوان هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی نام‌گذاری شده است و طی این هفته برنامه‌ها و مانور‌های مختلفی به منظور فرهنگ‌سازی در این زمینه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در اصفهان هم‌زمان با این هفته اشاره کرد و ادامه داد: هم‌زمان با هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی همایش مدیریت بحران در سالن مخابرات اصفهان برگزار می‌شود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اجرای مانور عملیات اطفا و امداد و نجات در زلزله را از برنامه‌های اجرایی در این هفته دانست و تصریح کرد: ارتقای توان نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی با برگزاری مانور‌های عملیات اطفا و امداد و نجات در زلزله امکان‌پذیر است و این سازمان با برگزاری این مانور‌ها در راستای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

وی به برگزاری مانور رفع خطر مواد آلوده در محیط در اصفهان اشاره کرد و افزود: برگزاری مانور طرح اسکان اضطراری در باغ فدک نیز یکی از برنامه‌های اجرایی در اصفهان هم‌زمان با هفته ایمنی در مقابل زلزله و بلایای طبیعی به شمار می‌رود.

رضوانی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت بحران را از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: آگاه‌سازی مردم، آشنایی با شیوه‌های آماده‌سازی مردم در مواجه شدن با حوادث و بحران‌ها و سنجش توان سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی در زمان مواجه شدن با بحران‌ها از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این مانور‌ها در اصفهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول