اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

کرسی‎های آزاداندیشی به معنای واقعی آزاد خواهد بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به دانشجویان این اطمینان را می‎دهیم که کرسی‎های آزاداندیشی با تأکیدات و حمایت مقام معظم رهبری همراه بوده و از نظر قانونی به معنای واقعی آزاد است.

کرسی‎های آزاداندیشی به معنای واقعی آزاد خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، مهران نعیمی در جمع دانشجویان گرگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در برپایی کرسی‎های آزاداندیشی دانشجویی اظهار داشت: موضوعات منتخب در کرسی‎ها به بحث و همفکری گذاشته می‎شود و همین امر موجب روشن و واضح‎تر شدن موضوع و همچنین شفاف‎سازی شبهات می‎شود.

وی با اشاره به ترکیب دو واژه اندیشه و آزادی در این کرسی‎ها متذکر شد: در این کرسی‎ها بیان آزاد اندیشه‎ها مطرح است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: برای برطرف شدن جو کاذب و تنش‎ها باید به دانشجویان این اطمینان را داد که این کرسی‎ها با تأکیدات و حمایت مقام معظم رهبری همراه بوده و از نظر قانونی به معنای واقعی آزاد است.

وی همچنین تأکید کرد: موضوعاتی که در کرسی‎ها مطرح می‌شود بر اساس نیازسنجی جامعه دانشگاهی انتخاب می‎شود، از همین رو دانشجویان حاضر در کرسی‎ها به دنبال رفع نیازهایشان برمی‎آیند که به واقع می‎توان این کرسی‎ها را قوه محرکی برای پویایی و نشاط در جو دانشگاه دانست.

نعیمی یکی دیگر از دستاوردهای کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها را افزایش روحیه کار گروهی و بالا بردن اعتماد به نفس در میان جوانان دانست که با حضور جمع کثیری از دیگر دانشجویان و اساتید می‎توانند با بیان دغدغه‎ها، افکار و احساساتشان به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوع مربوطه بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در همین باب خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد تنش، حضور کارشناسی مسلط به موضوع بسیار موثر است از طرفی می‎توان با جمع‎بندی درست و اصولی، موضوع را از پایه و اساس برای حاضران در جلسه تبیین کرد.

نعیمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه این آمادگی را دارد که طبق اتفاقات و مسائل روز در سطح ملی و بین‎الملل کرسی برگزار کند، گفت: برای سال جاری به طور کل براساس چند محور اصلی، چهار کرسی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول