اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول قوه قضاییه مطرح کرد

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با الگوبرداری از سبک شهید هاشمی‌نژاد

معاون اول قوه قضاییه گفت: کرسی‌های آزاد‌اندیشی می‌تواند با الگوبرداری از جلسات گفت‌وگوی شهید هاشمی‌نژاد با جوانان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با الگوبرداری از سبک شهید هاشمی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی صبح امروز خود در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی که به مناسبت سی و دومین سالروز شهادت عبدالکریم هاشمی‌نژاد برگزار شد، اظهار داشت: کرسی‌های آزاد‌اندیشی نیز می‌تواند با الگوبرداری از جلسات گفت‌وگوی شهید هاشمی‌نژاد با جوانان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهید هاشمی‌نژاد از ابتدای انقلاب، کار اجرایی را نپذیرفت، افزود: این شهید بزرگوار  خود را در کار فرهنگی موفق‌تر می‌دانست و این حوزه را نیازمند می‌دید. به گفته وی، همچنین بعد از دوره ریاست جمهوری نیز مقام معظم رهبری کار فرهنگی را اولویت و ضرورت دانستند زیرا فرهنگ، مورد تهاجم دشمنان دین است که ایشان این تهاجم را به عنوان شبیخون فرهنگی یاد می‌کنند.

** شهید هاشمی‌نژاد عضو مثلث انقلاب در خراسان بود

وی در ادامه با بیان اینکه شهید هاشمی‌نژاد در دوران طاغوت توسط نیروهای ساواک زندانی و شکنجه شد گفت: مثلث سه ضلعی مقام معظم رهبری، آیت الله طبسی و شهید هاشمی‌نژاد کانون شکل‌دهی حرکت‌ها علیه نظام شاهنشاهی در خراسان بود.

رئیسی گفت: بعد از انقلاب نیز شهید هاشمی‌نژاد با آشنایی که در زندان‌ها از مجاهدین خلق داشت، چهره منافق‌گونه آنها را افشا کرد و بیان داشت که آنها به جریانات مارکسیستی و چپ نزدیک هستند و سنخیتی با انقلاب اسلامی ندارند و ما امروز می‌بینیم منافقین رسماً برای رژیم صهیونیستی کار می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه در پایان تصریح کرد: شهید هاشمی‌نژاد دارای دو حیات است که اول حیات علمی و دوم شهادت است و این شهید به خاطر این دو حیات از درجات بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/2202/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول