اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج:

700 هکتار بافت فرسوده در سنندج وجود دارد

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج با بیان اینکه در سال‌های اخیر برای ساماندهی بافت‌های فرسوده اقدام خاصی صورت نگرفته است گفت: 700 هکتار از اراضی شهر سنندج در بافت فرسوده قرار دارد.

700 هکتار بافت فرسوده در سنندج وجود دارد

شمس‌الدین ساعد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به این موضوع گفت: در خصوص جذب اعتبارات لازم برای نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده نیز تاکنون کاری انجام نشده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج از آغاز کار ساخت چندین مجتمع تجاری خدماتی و مسکونی خبر داد و با اشاره به تهیه نقشه و صدور پروانه زمین برای احداث مجتمع تجاری خدماتی پنج طبقه گفت: این مجتمع در بلوار سید قطب سنندج ساخته خواهد شد.

ساعد با اشاره به برآورد اولیه 600 میلیون تومانی برای ساخت این مجتمع گفت: این کار در راستای برنامه‌ریزی برای احداث مجتمع‌ها در زمین‌هایی است که مالکیت آن با شهرداری سنندج است.

وی با بیان اینکه کار احداث یکی از این زمین‌ها در بلوار کردستان آغاز شده است، تصریح کرد: به زودی عملیات ساخت دو قطعه زمین دیگر در همین بلوار آغاز خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سنندج گفت : ساخت مجتمع خدماتی تجاری در شش طبقه در میدان مولوی و همچنین احداث دو برج 20 طبقه مسکونی تجاری در تپه ملا حسین از دیگر برنامه‎های این سازمان است.

ساعد با بیان اینکه مقدمات لازم برای اعلام فراخوان و شناسایی شریک فراهم شده است گفت: حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی در راستای ساخت این مجتمع‌ها حیاتی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم گام اساسی در راستای نوسازی و احیای زمین‌های بدون استفاده در سطح شهر برداشته شود و بافت‌‌های فرسوده سنندج کمتر شود.

انتهای پیام/79012/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول