اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضور شوای شهر کرج:

روند اجرای رفع بافت‌های فرسوده در کرج تسریع شود

عضو شورای شهر کرج گفت: روند اجرای رفع بافت‌های فرسوده در کرج تسریع شود.

روند اجرای رفع بافت‌های فرسوده در کرج تسریع شود

بهنام محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که مسئولان به ویژه مدیریت شهری باید مد نظر داشته باشد، رفع بافت‌های فرسوده و کمک به احیای این بافت‌ها است.

وی ادامه داد: متأسفانه وجود این نوع بافت در سطح شهر کرج سبب نازیباشدن چهره شهر شده است که لزوم توجه به رفع بافت‌های فرسوده امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهرداران در مناطق مختلف باید بافت‌های فرسوده را شناسایی کنند و با برنامه‌ریزی‌ها در صدد رفع این مهم برآیند، افزود: متأسفانه وجود این نوع بافت‌ها خطری جدی برای مردم و شهر محسوب می‌شود.

محمودی با بیان اینکه رفع مشکلات شهری یکی از مهمترین وظایف مسئولان است، اظهار داشت: مسئولان با تعامل و همدلی باید در مسیر تحولات اساسی در شهر گام بردارند و میزان خدمات‌رسانی‌ها در این کلانشهر را به استانداردها نزدیک کنند.

وی توجه به نقاط محروم و رفع نیازها و مطالبات مردم در این مناطق را نیز توسط مسئولان مهم ارزیابی کرد و گفت: متأسفانه در برخی از نقاط این کلانشهر مردم از کمترین امکانات شهری برخوردار هستند که شهرداران باید تلاش خود را برای ارائه خدمات به مردم دو چندان کنند.

عضو شورای شهر کرج ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای شهر چهارم رفع مشکلات و کمبودهای مردم در نقاط محروم است.

محمودی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای سبز، راه‌اندازی و ایجاد اماکن فرهنگی، توسعه و توجه به راه‌اندازی سالن‌های ورزشی در تمام نقاط به ویژه نقاط محروم و توجه بیشتر به عمران شهری و ... از دیگر برنامه‌های شورای شهر و شهرداری است.

وی شورای شهر را پل ارتباطی بین مردم و شهرداری دانست و تأکید کرد: شورای شهر برای تحقق اهداف شهر و رفع مشکلات مردم و توسعه شهری اهتمام ویژه‌ای دارد.

محمودی در بخشی دیگر از سخنان خود بر افزایش سرانه ورزشی در تمامی نقاط این کلانشهر تأکید کرد و گفت: کلانشهر کرج با داشتن استعدادهای فراوان ورزشی اما از کمبود برخی سالن‌های ورزشی رنج می‌برد لذا از آن جایی که ورزش در سلامت و نشاط شهروندی نقش اساسی دارد، توجه به ایجاد و راه‌اندازی اماکن ورزشی مهم می‌باشد.

محمودی ایجاد پارک‌ها و ایجاد ست‌های ورزشی در این اماکن را نیز از دیگر برنامه‌های خدماتی دانست.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول