اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

احداث کشتارگاه صنعتی دام و طیور در باشت ضروری است

فرماندار باشت با بیان این‌که کشتارگاه دام و طیور فعلی این شهرستان به دلیل فرسوده بودن و قرار گیری بر روی جاده اصلی و ورودی شهر وضعیت بهداشتی مناسبی ندارد، گفت: احداث کشتارگاه صنعتی دام و طیور در باشت ضروری است.

احداث کشتارگاه صنعتی دام و طیور در باشت ضروری است

یزدان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: کشتارگاه دام و طیور فعلی شهرستان باشت به دلیل فرسوده بودن و قرار گیری بر روی جاده اصلی و ورودی شهر وضعیت بهداشتی مناسبی ندارد و هر چه سریع‌تر در جهت تغییر مکان آن باید اقدام شود.

فرماندار باشت با بیان این‌که با تلاش و همکاری‌های انجام گرفته تاکنون موافقت‌های اولیه برای احداث کشتارگاه جدید در مکان مناسب و مورد تأیید بهداشت با نهادهای مربوط صورت گرفته است، افزود: اقدامات اولیه جهت احداث کشتارگاه بر عهده شهرداری است و لازم است این نهاد با رعایت وقت این موضوع را با جدیت پیگیری کند. 

به گفته وی، به دلیل اینکه این شهرستان قطب دامپروری استان است و بخش عمده‌ای از گوشت سفید و گوشت قرمز استان در باشت تولید می‌شود بنابراین لازم است تمهیدات لازم برای احداث کشتارگاه و توزیع مناسب این کالاها اندیشیده شود.

فرماندار باشت در ادامه ابراز داشت: به دلیل مصرف بسیار بالا گوشت قرمز و مرغ در این شهرستان احداث کشتارگاه صنعتی و بهداشتی در آن یک نیاز اساسی در این شهرستان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم نیازمند بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و باید از توانمندی موجود برای رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم.

محمدی خاطرنشان کرد: محل توافق شده جهت احداث کشتارگاه جدید این شهرستان در منطقه روستای درک آبدهگاه تعیین شده است.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول