اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی خبر داد

توزیع بیش از 17 میلیارد ریال گوشت قربانی میان نیازمندان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از توزیع بیش از 17 میلیارد ریال گوشت قربانی میان نیازمندان استان در عید قربان خبر داد.

توزیع بیش از 17 میلیارد ریال گوشت قربانی میان نیازمندان آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در عید سعید قربان در راستای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه، اقدام به جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار استان کرد که گوشت‌های قربانی جمع‌آوری شده نیز در میان نیازمندان آبرومند توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در عید قربان سال جاری مردم خیر استان در اهدای وجوهات نقدی، دام‌های زنده و گوشت‌های قربانی خود به کمیته امداد استان مشارکت چشمگیری داشته‌اند، گفت: این افراد با انجام این کار خداپسندانه سهم عمده‌ای در شادی دل‌های خانواده‌های نیازمند داشتند.

حسین‌زاده از جمع‌آوری و اهدای گوشت افراد خیر، به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال در این عید سعید در استان خبر داد و افزود: در این میان شهرستان مهاباد با اهدای گوشت به ارزش 3 میلیارد و 620 میلیون ریال بیش‌ترین میزان مشارکت را در این امر خیر داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در ادامه شهرستان بوکان را با اهدای بیش از 3 میلیارد و 600 میلیون ریال در رتبه دوم استانی در اهدای گوشت قربانی عنوان کرد و گفت: شهرستان میاندوآب نیز با اهدای 2 میلیارد و 300 میلیون ریال گوشت در این رتبه‌بندی در ردیف سوم استانی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: به وجوهات نقدی اهدا شده برای قربانی توسط خیرین به کمیته امداد استان، در اسرع وقت رسیدگی شده و پس از تبدیل به دام و تهیه گوشت‌های قربانی، به همراه گوشت‌های قربانی اهدا شده در کم‌ترین زمان ممکن در میان نیازمندان توزیع شد.

حسین‌زاده تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی مهم‌ترین مرجع شناسایی محرومان و نیازمندان آبرومند در جامعه بوده است و مردم اطمینان داشته باشند که نذورات اهدایی آنان در میان نیازمندان واقعی جامعه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول