اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی:

نیکوکاران خراسان شمالی 6882 کیلو گوشت قربانی به نیازمندان اهدا کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: طبق آمار اولیه مردم خیر این استان در روز عید قربان 6 هزار و 882 کیلوگرم گوشت قربانی به نیازمندان استان اهدا کردند.

نیکوکاران خراسان شمالی 6882 کیلو گوشت قربانی به نیازمندان اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، برات سلیمی با تاکید بر اینکه این رقم مربوط به آمار اولیه محاسبه شده است اظهار کرد: جمع آوری گوشت و کمک‌های نقدی خیرین و همچنین حجاج بیت ا.. الحرام هنوز ادامه دارد.

وی مبلغ ریالی گوشت قربانی جمع آوری شده در سطح استان را یک میلیارد و 730 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در عین حال تاکنون بیش از 25 میلیون ریال وجه نقد جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی یادآور شد: طبق آمار اولیه مردم این استان در روز عید قربان 2 میلیارد و 347 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند که به این منظور در روز عید قربان 39 پایگاه ثابت و سیار در استان راه اندازی شده بود.

وی در خصوص کمک‌های جمع آوری شده طی سال گذشته افزود: در عید قربان سال گذشته مردم استان بیش از 20 میلیارد ریال به نیازمندان کمک نقدی و غیر نقدی داشتند که تمام این نذورات در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

سلیمی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 70 هزار نفر نیازمند و مستضعف در سطح استان زندگی می‌کنند، گفت: خیران و نیکوکاران در مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد، آغاز سال تحصیلی و عید نوروز، ماه مبارک رمضان و ماه محرم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این خانواده‌ها اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول