اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس کردستان مورد توجه ویژه قرار گیرد

استاندار کردستان گفت: استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس کردستان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس کردستان مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه یکشنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سنندج، اظهار کرد: ارتقای خدمات آموزشی زیربنای توسعه فعالیت‌ها در دیگر حوزه‌ها بوده و باید این مهم همواره مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی افزود: در مبحث وسایل گرمایشی مدارس نیز نباید کم‌کاری صورت گیرد و همه فرمانداران، بخشداران و مدیران اجرایی استان موظفند در این مبحث با جدیت تلاش کنند.

شهبازی به رتبه‌های کسب ‌شده آموزش و پرورش استان و موفقیت‌های چندساله اخیر توسط مجموعه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: این مهم زمینه‌ساز توسعه استان و تربیت نیروهای انسانی کارآمد در آینده خواهد بود.

استاندار کردستان همچنین خواستار ارائه گزارشی ویژه از عدم اجرای مدارس جوار طرح‌های مسکن مهر استان در جلسه آتی این شورا و توضیح مدیرکل راه و شهرسازی استان در این مبحث شد.

شهبازی همچنین بر توجه ویژه شورای آموزش و پرورش استان در راستای هوشمندسازی مدارس، ارتقای خدمات آموزشی و رفاهی در سطح مدارس استان تأکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه از عدم تدوین سند توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای گلایه کرد و افزود: متأسفانه با گذشت بیش از دو سال از ارجاع تدوین این سند مهم و کلیدی به اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تاکنون 70 درصد این سند تدوین شده است.

طالب محمدی افزود: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید بیش از 50 درصد دانش‌آموزان استان وارد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شوند و در این حوزه تحصیل نمایند و این حوزه آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا امیدواریم برای تسریع در روند تدوین سند آموزش فنی و حرفه‌ای استان چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

محمدی همچنین از عدم توافق آموزش و پرورش استان با شهرداری سنندج برای ایجاد سه پارک مدرسه در سطح شهر سنندج خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با برطرف شدن موانع کار شاهد افتتاح این سه پارک مدرسه در شهر سنندج باشیم.

گفتنی است بر اساس پیشنهاد استاندار کردستان و تصویب اعضای شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد که سه مدرسه در سه شهرستان استان به پاس خدمات چندساله مهندس شیرزادی مدیرکل فقید نوسازی مدارس استان نامگذاری شود.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول