اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس بسیج دانش‎آموزی گرمسار عنوان کرد

اعزام 148 دانش‌آموز گرمساری به مناطق عملیاتی غرب کشور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان غرب خبر داد و گفت: امسال 148 نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

اعزام 148 دانش‌آموز گرمساری به مناطق عملیاتی غرب کشور

جلیل صبوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان بیان کرد: دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه در قالب یک کاروان با سه دستگاه اتوبوس، هشتم آبان ماه به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی گفت: هدف از اردوی راهیان غرب، آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار افزود: اردوی معنوی راهیان غرب بر روح و روان دانش‌آموزان تأثیر گذاشته و می‌تواند برای آنان مفید و ارزشمند باشد.

صبوری تصریح کرد: آشنایی نسل جوان با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و ایثار و استکبارستیزی و تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان غیور اسلام و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی گفت: دانش‌آموزان در این دوره از مناطق عملیاتی غرب کشور شامل پل ذهاب، قصرشیرین، مهران، پاوه و کرمانشاه دیدن خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار گفت: همراه هر دستگاه از کاروان راهیان نور روحانی، راوی، امدادگر و مسئول فرهنگی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

صبوری تأکید کرد: از آنجا که این کاروان برای نخستین‌بار به مناطق غرب اعزام می‌شود و برای دانش‌آموزان تازگی خاصی دارد، امید است نتیجه مثبتی از این سفر معنوی حاصل شود.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول