اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره خبر داد

اعزام 180 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره از اعزام 180 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

اعزام 180 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سلیمانی ظهر امروز در جمع مسئولان با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده آموزش و پرورش خرم‌دره برای 13 آبان، از اعزام 180 دانش‌آموز خرم‌دره‌ای به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه رویکرد جمهوری اسلامی ایران در ساماندهی اوقات فراغت جوانان رویکرد اعتلایی است، اظهار داشت: نظام به تامین حداکثری نیازهای انسان در عرصه‌های فردی و اجتماعی اعم از تعالی دینی و اخلاقی، ایجاد تقویت هویت اسلامی ـ ایرانی، سلامت جسمی و روانی، رشد، استقلال، خود شکوفایی، گسترش دانش، تعاون و همکاری ملی، سازندگی و محرومیت‌زدایی نظر دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: اداره آموزش و پرورش بهبود برنامه‌های اوقات فراغت را بخشی از رسالت و مسئولیت خود می‌داند و درصدد است با برنامه‌ریزی گسترده، جذاب و هدفمند در ساختار کانون‌های فرهنگی و تربیتی امکان استمرار یادگیری آینده‌سازان میهن اسلامی را در فضای شاداب و برنامه سبک و متفاوت فراهم کند.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف و سیاست‌های بهبود اوقات فراغت خاطرنشان کرد: توجه به نیازهای خاص دانش‌آموزان نظیر تعالی معنوی، هویت‌یابی، مهارت‌آموزی و تنوع‌طلبی از این اهداف محسوب می‌شود.

سلیمانی افزود: در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و اجتماعی خانواده و جامعه، کاربست الگوهای فعال و گروهی با گسترش عرصه فعالیت در بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، سازمان هلال‌احمر از دیگر اهداف و سیاست‌های بهبود اوقات فراغت است.

وی با اشاره به محور توانمندسازی در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت خاطرنشان کرد: آموزش آداب و مهارت‌های زندگی، افزایش سطح سلامت و بهداشت، تربیت فرهنگ کار بهره‌وری و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نیز محور مهارت‌آموزی شامل کمک‌های اولیه، امداد و نجات، خیاطی، گلدوزی، کامپیوتر و کارآفرینی از دیگر محورهای برنامه‌های اوقات فراغت است.

انتهای پیام/73001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول