اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان:

مرکز رشد در شرکت مینوی خرم‌دره راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز در مورد ایجاد مراکز رشد اشاره کرد و گفت: با ایجاد مرکز رشد بیسکویت و صنایع مرتبط با آن در زنجان موافقت شده است.

مرکز رشد در شرکت مینوی خرم‌دره راه‌اندازی می‌شود

محمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان لازمه کمک به کارآفرینی را ایجاد مراکز رشد و فناوری دانست و اظهار داشت: زنجان دو مرکز رشد و فناوری در دو دانشگاه علوم پایه و زنجان دارد.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده در دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز در مورد ایجاد مراکز رشد و فناوری اشاره و تصریح کرد: با ایجاد مرکز رشد بیسکویت و صنایع مرتبط با آن در استان زنجان موافقت شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان محل ایجاد مرکز رشد بیسکویت و صنایع مرتبط با آن را شرکت مینوی خرم‌دره اعلام کرد و گفت: این مرکز رشد نخستین مرکزی است که اجازه راه‌اندازی آن توسط دانشگاه جامع علمی و کاربردی صادر شده است.

این مسئول از امکان راه‌اندازی یک مرکز رشد و فناوری دیگر در استان زنجان خبر داد و افزود: اگر دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز موافقت کند این مرکز در شرکت کالسیمین راه‌اندازی می‌شود چراکه ظرفیت بهره‌برداری از این ظرفیت را دارد.

فتحی توسعه اقتصادی و تجاری‌سازی صنایع، توسعه صنایع ریسک‌پذیر و کارآفرینی را از اهداف راه‌اندازی مراکز رشد در دانشگاه جامع علمی و کاربردی اعلام کرد.

وی به برنامه‌ریزی دانشگاه جامع علمی و کاربردی برای راه‌اندازی مراکز رشد در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی 10 مرکز رشد در کشور ایجاد می‌شود که نخستین آن در زنجان مجوز راه‌اندازی گرفته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان تاکید کرد: مطالعات علمی و پژوهشی، ابتکارات، اختراعات در مورد بیسکویت و صنایع مرتبط با آن در مرکز رشد شرکت مینوی خرم‌دره انجام می‌شود.

این مسئول ابراز امیدواری کرد، راه‌اندازی مرکز رشد به نوآوری در بیسکویت و صنایع مرتبط با آن کمک کند.

فتحی حمایت مسئولان شرکت مینوی خرم‌دره و وجود شرایط مناسب را از دلایل موفقیت راه‌اندازی مرکز رشد در این شرکت اعلام و اضافه کرد: وجود محیط مناسب و همکاری به ایجاد این مرکز رشد کمک کرده است.

انتهای پیام/7300/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول