اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره خبر داد

فعالیت 4 مدرسه فنی خرم‌دره در نوبت صبح

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: چهار مدرسه فنی خرم‌دره در نوبت صبح فعالیت می‌کنند.

فعالیت 4 مدرسه فنی خرم‌دره در نوبت صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد بختیاری بعدازظهر امروز در جمع مسئولان آموزشی با اشاره به فعالیت مدارس فنی در شهرستان خرم‌دره گفت: چهار مدرسه رشته‌های فنی در نوبت صبح در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از هر فرصتی برای دستیابی به این هدف شوم خود بهره می‌گیرد که دانش‌آموزان باید با بصیرت کافی این توطئه‌ها را شناسایی کرده و با ارتقای سطح بصیرت دینی خود در راستای دفع این توطئه‌ها تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، بیان داشت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تداوم روحیه استکبارستیزی از سوی قشر دانش‌آموز تصریح کرد: دانش‌آموزان با حماسه‌آفرینی در صحنه‌های انقلاب‌، نقش ویژه‌ای در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند.

قنبری با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ نرم یک توطئه تمام‌عیار بر علیه دانش‌آموزان و جوانان را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌ها سعی در انحراف جوانان دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات لازم برای استفاده دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: مدیران مدارس باید تمام تلاش خود را برای ایجاد یک فضای آرام برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: همگان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و در این میان دانش‌آموزان باید با کسب علوم مختلف، در مسیر توسعه و تعالی نظام حرکت کنند.

انتهای پیام/73001/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول