اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع مهر در گیلان

معاون سیاسی ‌‌امنیتی استاندار گیلان از برگزاری دوره‌های آموزشی «مطلع ‌مهر» برای زوج‌های با زندگی مشترک کمتر از پنج سال در این استان خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی مطلع مهر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در مراسم برگزاری دوره آموزشی «مطلع مهر» ویژه کارکنان فرمانداری‌های سراسر استان و استانداری گیلان اظهار کرد: دوره آموزشی مطلع مهر برای زوج‌های شاغل در استانداری و فرمانداری‌های گیلان اجرا می‌شود که از آغاز زندگی مشترک آنها کمتر از پنج سال می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه خطراتی در کمین زندگی‌های مشترک قرار دارد، تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد که یکسری از خطرات در کمین زوج‌های جوان قرار دارد که خط قرمزهای زندگی زناشویی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول درباره اهداف برگزاری دوره «مطلع مهر» اذعان کرد: با برگزاری چنین دوره‌هایی قصد پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها و جلوگیری از گسترش مسئله طلاق در جامعه را داریم.

وی با بیان اینکه خانواده بنیان با ارزشی دارد متذکر شد: برای تحکیم بنیان خانواده باید به مسائل دینی، اجتماعی، اخلاقی و ... پایبند بود.

اکبرزاده، خانواده را نخستین اجتماع بزرگ دانست که افراد با آن آشنا می‌شوند و گفت: نخستین اجتماع خانواده و دومین اجتماع محل کار است که افراد روزانه با آن ارتباط دارند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اخلاق و رفتارهایی که در محل کار از خود بروز می‌دهیم از خانه و خانواده نشأت می‌گیرد.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان جامعه را حلقه‌های به‌هم پیوسته زنجیر نامید و یادآور شد: منشأ این حلقه‌ها خانواده‌ها هستند و امیدواریم با ایمان، اعتقاد و محبت، هرگز شاهد گسست و جدایی این حلقه‌ها نباشیم.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول