اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رزن خبر داد

لزوم افتتاح عملیات گازرسانی به 6 روستای رزن

فرماندار رزن بر لزوم افتتاح هرچه سریعتر عملیات گازرسانی به 6 روستای باقی مانده در شهرستان تأکید کرد.

لزوم افتتاح عملیات گازرسانی به 6 روستای رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، کرم اصفهانی در نشست بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت‌رسانی در شهرستان رزن اظهار کرد: بر اساس سیاست کلان کشور مبنی بر جلب و حمایت از سرمایه‌گذاران شخصی باید از تمام امکانات در راستای حمایت و تشویق صاحبان جایگاه‌های بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات جایگاه‌های سوخت در شهرستان رزن و همچنین آمادگی و هماهنگی لازم برای تامین و تدارک سوخت مورد نیاز مردم با توجه شروع فصل سرما خواند.

فرماندار رزن با تقدیر از عملکرد شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان گفت: در سال‌های گذشته با هیچ مشکلی در زمینه تأمین سوخت مورد نیاز مردم در فصل سرما روبرو نبوده‌ایم.

وی با اشاره به پیش‌بینی اعلام شده از سرمای شدید فصل زمستان پیش رو، از مسئولان شرکت گاز و نفت شهرستان خواست تا تمهیدات لازم را برای تامین سوخت لازم بیندیشند.

اصفهانی بر لزوم افتتاح هرچه سریعتر عملیات گازرسانی به 6 روستای باقی مانده در شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد پروژه گازرسانی به این روستاها انجام شده، امیدواریم که تا پایان ماه جاری بتوان این روستاها را از نعمت گاز خانگی بهره‌مند سازیم که در آن صورت برای پوشش 100 درصدی گاز در شهرستان رزن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر این جایگاه‌ها متعلق به بخش خصوصی است که با سرمایه‌گذاری شخصی راه‌اندازی شده‌اند و علاوه بر برآورده‌سازی نیاز مردم موجبات اشتغال‌آفرینی در شهرستان را فراهم کرده‌اند، گفت: شایسته است که بر اساس سیاست کلان کشور مبنی بر جلب و حمایت از سرمایه‌گذاران شخصی از تمام امکانات در راستای حمایت و تشویق آنان در ادامه راه استفاده کنیم.

فرماندار رزن از بانک‌های عامل خواست تا در بازپرداخت تسهیلات این سرمایه‌گذاران تا حد امکان امهال صورت گیرد تا شاهد تعطیلی و عدم ارائه خدمات به مردم توسط این جایگاه‌ها نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان رزن در موقعیت عبوری جاده‌ای و محورهای بین‌المللی لازم است که به دنبال اخذ سهمیه بیشتر حامل‌های سوخت برای جایگاه‌های سوخت‌رسانی شهرستان باشیم تا هم نیاز مردم تأمین شود و هم بازدهی مالی بهره‌بردار بالاتر رود.

انتهای پیام/89002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول