اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

گردهمایی اعضای شوراهای دوره سوم و چهارم شهر فرون‌آباد+تصویر

گردهمایی اعضای شوراهای دوره سوم و چهارم شهر فرون‌آباد در راستای تعامل بیشتر و مساعدت شورای دور سوم در ساختمان مدیریت شهری فرون‌آباد برگزار شد.

گردهمایی اعضای شوراهای دوره سوم و چهارم شهر فرون‌آباد+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز گردهمایی اعضای شوراهای دوره سوم و چهارم شهر در محل ساختمان شهرداری فرون‌آباد برگزار شد.

شهردار فرون‌آباد با عرض خیرمقدم و به دلیل تشکیل جلسه پرداخت و اظهار داشت: این جلسه با ابتکار احمد آرامی رئیس شورای اسلامی دوره چهارم شهر و در راستای تعامل بیشتر و مساعدت شورای دوره سوم جهت هر چه بهتر اداره کردن شهر است.

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی شهر دوره چهارم منظور از تشکیل جلسه را کمک، مساعدت، همراهی و تعامل شورای قدیم با شورای جدید ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد: با همیاری و کمک اعضای دوره سوم شورای شهر که تجربیات گران‌سنگی در اداره شهر دارند، در تمام مراحل و در بحبوحه مشکلات بتوانند مشکلات شهر را به درستی حل کنند.

برات حسینی، نایب رئیس دوره سوم شورای شهر در ادامه این نشست به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: در تمام مراحل هدف ما این است که بتوانیم کاری که از دستمان بر می‌آید در مسیر خدمت‌رسانی انجام دهیم و خود را متعهد به کمک به آبادانی شهر فرون‌آباد می‌دانیم.

فرهاد محمدی، عضو شورای دوره سوم شهر نیز بیان داشت: این کار، کار بسیار خوب و این دعوت کار ارزشمندی بود که اگر قرار بود ما کاری هم نکنیم با این دعوت مجاب شدیم که هر کاری از دستمان بر می‌آید، دریغ نکنیم چون تا از ما کاری نخواهند ما خودمان نمی‌توانیم وارد شویم.

سهراب سیری، عضو دوره سوم شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه، اضافه کرد: شهر فرون‌آباد مشکلات فراوانی داشته و در مسیر شهر شدن آن زحمات فراوانی کشیده شده است و برای اینکه مشکلات شهر حل شود باید زحمات بیشتری کشیده شود و از کسانی‌ که می‌توانند در این مورد مثمرثمر باشند، استفاده کرد.

وی در ادامه به بحث حریم شهر اشاره کرد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی اعضای شورای شهر شد تا این مهم باعث نشود شهر و شهرداری عملاً دستشان خالی شود و نتوانند به انجام امورات جاری خود برسند.

هاشم سیری، عضو شورای اسلامی دوره چهارم شهر در ادامه از خدمات اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر در جهت خدمت‌رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

تقی سیری، رئیس شورای اسلامی دوره سوم شهر به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: اگر شورای جدید می‌خواهد ما کمک کنیم، باید رسماً این کار انجام شود تا به‌عنوان مشاور در خدمت دوستان باشیم.

 وی سپس به قضیه حریم شهر پرداخت و بیان داشت: باید پیگیر کارها بود و بنده نیز به نوبه خود اگر کاری از دستم برآید، دریغ نخواهم کرد و انتظار داریم که با وحدت و انسجام بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

سرگل زایی، عضو دوره سوم و چهارم شورای شهر نیز مطالبی را ایراد کرد و گزارش مختصری از پروژه مسکن مهر امین ارائه داد.

در پایان مراسم به رسم یادبود از زحمات اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهر تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ب40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول