اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای 21 هزار دانش‌آموز مدارس شهری و روستایی

750 دانش‌آموز عضو شورای دانش‌آموزی مدارس گچساران شدند

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به حضور 21 هزار دانش‌آموز مدارس شهری و روستایی در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی گفت: در این انتخابات 750 دانش‌آموز به عنوان اعضای این شوراها انتخاب شدند.

750 دانش‌آموز عضو شورای دانش‌آموزی مدارس گچساران شدند

یدالله مرادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با هدف تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان، خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و نیز تمرین مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان برگزار شد.

وی با تشریح اهداف انتخابات شوراهای دانش‌آموزی اظهار داشت: اعضای این شوراها به عنوان بازوان توانمند و خلاق، مدیران مدارس هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: ساختار این شوراها در مدارس تا 250 دانش‌آموز پنج عضو و تا 350 دانش‌آموز نیز هفت عضو است.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مدیر مدرسه مشورت می‌دهند.

مرادی هدف از برگزاری این انتخابات را ایجاد و افزایش روحیه مشارکت در بین دانش‌آموزان در امور اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: ایجاد روحیه مهارت، مسئولیت‌پذیری در میان دانش‌آموزان از دیگر اهداف و دستاوردهای برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است.

21 هزار دانش‌آموز گچسارانی در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی شرکت کردند

مرادی شوراهای دانش‌آموزی را از ارکان مهم و موثر در مدارس عنوان کرد و همکاری، همراهی، تصمیم‌خواهی و نظرخواهی مدیران مدارس از اعضای این شوراها را خواستار شد. 

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: فضای برگزاری این انتخابات با دیگر انتخابات در کشور مشابه‌سازی شد تا دانش‌آموزان بتوانند با ایجاد شور و نشاط سیاسی، حضور خود را در عرصه انتخابات و اجتماع ارزیابی کنند.

مرادی افزود: راه‌اندازی صندوق‌های رای در مدارس به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فلسفه انتخابات و اهمیت آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شد.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان برای حضور در این انتخابات اظهار داشت: دانش‌آموزان زیادی برای حضور در این شوراها کاندیدا شدند که در نهایت و پس از رای‌گیری، 750 دانش‌آموز به عنوان منتخبان دانش‌آموزان گچساران به این شوراها راه یافتند.

مرادی عنوان کرد: در این انتخابات بیش از 21 هزار دانش‌آموز مدارس شهری و روستایی حضور داشتند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند.

انتهای پیام/82001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول