اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل:

شوراهای دانش‌آموزی تمرین مشارکت در امور کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمرینی برای مشارکت نسل جوان در اداره امور کشور است.

شوراهای دانش‌آموزی تمرین مشارکت در امور کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی عصر امروز در جمع منتخبان شوراهای دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: شوراها بستر توسعه همه‌جانبه و مشارکت نسل آینده در امور کشور است که اگر بستر این امر به صورت شایسته فراهم آید دانش‌آموزان بهتر می‌توانند با امور اجرایی کشور آشنا شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: انتخاباتی که امروز در مدارس و در قالب شوراهای مدرسه شاهد اجرای آن هستیم نمود و نشانه‌ای از این مشارکت همه‌جانبه است که می‌تواند بستر و زمینه تحولی خوب و سازنده را فراهم کند.

عزیزی با اشاره به اینکه طبق تکلیف سند چشم‌انداز توسعه و نیز قانون برنامه پنجم توسعه کشور ایران باید با تکیه بر ارزش‌های اسلامی، انقلابی و ملی به جایگاه اول اقتصادی و علمی در بین کشورهای منطقه دست یابد سهم نسل جوان در تحقق این امر را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: تحول در نظام آموزش و پرورش برای تقویت هر چه بیشتر هویت ملی جوانان و مسئولیت‌پذیر کردن آنان باید مورد توجه مستمر مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسلی در شأن ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است تا با تکیه بر این قشر پویا، صیانت از استقلال کشور و پیشرفت شتابناک در حوزه‌های علمی و به ویژه فناوری‌های نو به بهترین شکل انجام گیرد.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم نسل آینده را به گونه‌ای تربیت کنیم تا اداره کشور را با شایستگی و تکیه بر اصل مشورت‌پذیری عهده‌دار شوند در آن صورت موفق می‌شویم کشور را به سمت ترقی و سعادت واقعی سوق دهیم.

انتهای پیام/62007/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول